فرماندار فامنین:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه دستگاه‌ها است

«جلیلوند» گفت: همه دستگاه‌ها باید خود را در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئول بدانند و آثار دوران دفاع مقدس باید برای بهره‌مندی نسل جوان به بهترین شکل حفظ و حراست شود.
کد خبر: ۵۶۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ - 14December 2022

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه دستگاه‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان فامنین با حضور سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیر اجرایی شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، «صمد جلیلوند» فرماندار و حجت‌الاسلام «رضا مصباح» امام جمعه شهرستان فامنین با گزارش گیری روز مسئولین کمیته‌های هفتگانه این شهرستان در خصوص اقدامات و عملکرد آنان برگزار شد.

در ابتدا فرماندار فامنین در این جلسه اظهار داشت: همه دستگاه‌ها باید خود را در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئول بدانند و آثار دوران دفاع مقدس باید برای بهره‌مندی نسل جوان به بهترین شکل حفظ و حراست شود.

امام جمعه فامنین نیز در ادامه با تاکید بر اینکه باید کارها را مردمی کنیم، اظهار داشت: باید کارها را به مردم بسپاریم و ما فقط سیاست گذار باشیم تا در اجرا دچار مشکل نشویم.  

وی تصریح کرد: ۶ کتاب در خصوص شهدا در شهرستان فامنین به چاپ رسیده، همچنین اولین کتاب شعر در خصوص سردار شهید قاسم سلیمانی در کشور در فامنین چاپ شده است و این از پتانسیل‌های شهرستان است و سعی کردیم حق کار فرهنگی را ادا کنیم.

در ادامه مدیر اجرایی شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان نیز در این جلسه بر اجرای صحیح برنامه‌های ابلاغی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس تاکید و گفت: فرصت‌ها در حال گذر است و از این فرصت که در اختیار ما است باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دل و جان مایه بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها