در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم عنوان شد؛

ضرورت زمینه‌سازی بازدید نوجوانان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم

زمینه‌سازی برای حضور حداکثری خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۵۶۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ - 14December 2022

زمینه سازی حضور نوجوانان و خانواده‌ها در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با حضور حجت الاسلام «علی لقمان‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام لقمان‌پور طی سخنانی در این جلسه، با تقدیر از تلاش‌ها و کمک‌های قبلی شورای شهر در رابطه با کنگره شهدا و یادمان شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) اظهار داشت: همه ما بدهکار شهدا و خانواد‌های معظم آنان هستیم و ضرورت دارد نقایص یادمان شهدای گمنام خضر نبی (ع) از جمله سرویس بهداشتی، مشکل فاضلاب و نیز بحث تپه و یادمان شهید گمنام برطرف شود.

وی ادامه داد: با توافقی که با آموزش و پرورش انجام شده در سال جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم پذیرای ۱۰۰ هزار بازدید از طرف دانش آموزان استان باشد.

مصطفی ملایی عضو شورای اسلامی شهر قم نیز با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آبروی قم هست، اظهار داشت: حضور خانواده‌ها و نوجوانان و مدارس در محل موزه دفاع مقدس با جدیدت ادامه پیدا کند و نیز بحث کار آفرینی و دانش بنیان و کالا‌های فرهنگی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم پیگیری شود.

سید مجتبی سبحانی رئیس کمیسیون نیز در پایان، بر پیگیری و به نتیجه رسیدن هرچه سریع‌تر ورودی باغ موزه دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام این مجموعه و تشکیل و تقویت کمیته فنی موزه انقلاب اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار