دبیر ستاد حقوق بشر:

رژیم آمریکا به تنها چیزی که نمی‌اندیشد، حقوق زنان است

غریب‌آبادی در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن، گفت: رژیم آمریکا به تنها چیزی که نمی‌اندیشد، حقوق زنان و دختران است.
کد خبر: ۵۶۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ - 15December 2022

دبیر ستاد حقوق بشر: رژیم آمریکا به تنها چیزی که نمی‌اندیشد، حقوق زنان و دختران استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «کاظم غریب‌آبادی» معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی، با انتشار توییتی به اقدام سیاسی آمریکا در ارائه قطعنامه خاتمه عضویت ایران در کمیسیون مقام زن، واکنش نشان داد.

وی در این توییت نوشت: «طنز تلخی است که رژیم آمریکا خود را حامی و مدافع حقوق زنان و دختران ایرانی معرفی می‌کند! آمریکا با حمایت همه‌جانبه از ترور هزاران زن و کودک ایرانی توسط گروهک‌های تروریستی، اعمال تحریم‌های ظالمانه و وحشیانه با آثار جبران‌ناپذیر بویژه بر زنان و کودکان‏ ایرانی و حمایت همه‌جانبه از کشتار زنان و کودکان ایرانی توسط رژیم صدام در جریان جنگ تحمیلی نشان داده است به تنها چیزی که در ایران نمی‌اندیشد، حقوق زنان و دختران است. این رژیم در پس بیانیه‌ها و اظهارات مزورانه و ریاکارانه خود، تنها منافع و اهداف غیرانسانی و ضد حقوق بشری خود را پیگیری می‌کند».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار