سرپرست فرمانداری شهرستان همدان:

شهرستان همدان میزبان شهدای گمنام خواهد شد

«مخفی» گفت: شهرستان همدان در ایام فاطمیه میزبان شهدای گمنام خواهد شد که در ۳ نقطه از این شهرستان به خاک سپرده می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 15December 2022

شهرستان همدان میزبان ۳ شهید گمنام خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مسلم مخفی» سرپرست فرمانداری شهرستان همدان در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان همدان اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه، شهرستان همدان میزبان ۳ شهید گمنام است. که ضمن برگزاری مراسم وداع، تشییع و بزرگداشت در برخی از نقاط شهرستان، پیکر مطهر شهدا در سه نقطه از این شهرستان به خاک سپرده می‌شوند.

وی با بیان اینکه برنامه تشییع پیکر مطهر این ۳ شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه (س) در پیاده راه میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار خواهد شد، افزود: این شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان، ساختمان آموزش و پرورش واقع در چهارراه فرهنگ  و در جوار بارگاه امامزاده خضر همدان خاکسپاری خواهند شد.

مخفی عنوان کرد: انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس، ایثار، جهاد و شهادت دارای اولویت خاصی است، اتفاقات اخیر گویای این واقعیت است که در انتقال این ارزش‌ها به جوانان و‌ نوجوانان کوتاهی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم اعتقادی و مذهبی ما نباید محدود به قشر خاصی باشد و ضمن پیش بینی پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌ها نیز در نظر گرفته شود و از فضای مجازی به صورت ویژه در امر اطلاع رسانی استفاده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان بیان داشت: در اتفاقات اخیر سطح کشور با حمله به ارزش‌ها و مبانی اعتقادی مواجه هستیم که ضرورت دارد با جهاد تبیین و بویژه در اینگونه مراسم با بهره گیری از افراد توانمند به سطح آگاهی اقشار مختلف مردم بیافزاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار