معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

لزوم برنامه‌ریزی جهت استقبال از پیکر ‌شهدا در چهارمحال و بختیاری

«میرزایی» با اشاره به اینکه استقبال از این شهدای گمنام در شهرکرد انجام می‌شود، گفت: برای حضور پیکر شهدا در استان لازم است برنامه‌ریزی دقیقی جهت استقبال، تشییع و تدفین انجام شود.
کد خبر: ۵۶۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 15December 2022

لزوم برنامه‌ریزی جهت استقبال از پیکر پاک شهدا در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «محسن حسین‌میرزایی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ‌امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه استکبارستیزی از آموزه‌های دینی و جزو اساسی گفتمان فاخر امامین انقلاب اسلامی به شمار می‌آید، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهمیت بسیار والایی برخوردار است به همین دلیل تمامی آحاد جامعه در این خصوص وظیفه ذاتی برعهده دارند.

وی افزود: مقاومت موضوعی است که از احادیث ائمه اطهار و آیات قرآن کریم برخواسته است و امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به شاخص اصلی مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده است در حقیقت مقاومت جزو جدایی ناپذیر فرهنگ مردم ایران به شمار می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نزدیک بودن ایام‌الله ۹ و ۱۳ دی، ادامه داد: این ایام با سوگواری دهه دوم فاطمیه همزمان شده است همچنین مردم استان میزبان شهدای گمنام هشت جنگ تحمیلی خواهند بود که برکات بسیاری برای استان به همراه خواهند داشت، مقرر شده پنج شهید گمنام در استان تشییع و تدفین شوند که لازم است همگی شکرگذار حضور این شهدا باشیم.

میرزایی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در راستای تحقق جهاد تبیین توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است بنابراین باید بسط و توسعه یادواره‌های شهدا جهت گسترش این فرهنگ بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، برای حضور پیکر پاک شهدا در استان لازم است برنامه‌ریزی دقیقی جهت استقبال، تشییع و تدفین انجام شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از این شهدای گمنام در تاریخ ۲۹ آذر‌ در فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود، اضافه کرد: رسانه‌ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدارس، مراکز آموزشی و... وظیفه دارند درخصوص مراسم تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر و همچنین برنامه‌های هفته بصیرت اطلاع‌رسانی مطلوبی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: لازم است درخصوص برگزاری ۹ دی و ۱۳ دی ‌برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار