پیام شیخ «سلمان» به نشست امنیتی منامه؛

ملت بحرین از ساده‌ترین حقوق انسانی‌‌ محروم است

دبیر کل جمعیت «الوفاق» از داخل زندان به حاضران در «نشست امنیتی منامه» پیام ارسال و تاکید کرد که ملت بحرین از زندگی، بیان دیدگاه‌ها و ساده‌ترین حقوق انسانی‌‌اش محروم است.
کد خبر: ۵۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ - 31October 2015

ملت بحرین از ساده‌ترین حقوق انسانی‌‌ محروم است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از وبگاه خبری «مرآة البحرین»، «شیخ علی سلمان» رهبر حزب ملی- اسلامی الوفاق در بحرین پیامی به مشارکتکنندگان در کنفرانس امنیتی منامه فرستاد.

شیخ علی سلمان طی پیامی از داخل زندان به حاضران در نشست امنیتی منامه، ضمن استقبال از حضور شرکت کنندگان در این نشست امنیتی، اعلام کرد: ملت بحرین زیر فشار مشت امنیتی بسر میبرد.

وی با تاکید بر اینکه ملت بحرین از زندگی، بیان دیدگاهها و سادهترین حقوق انسانیاش محروم است، تصریح کرد: اکثریت ملت بحرین به علت دموکراسی خواهی و مطالبات خود در راستای احترام به حقوق، بشر امنیت ندارد و هزینه سنگینی به خاطر خواستههایش پرداخت میکند.

دبیر کل جمعیت الوفاق با بیان اینکه بحرین از سال 2011 تا کنون در انتفاضه مردمی فراگیری بسر میبرد، تاکید کرد: مشت امنیتی و رسانههای ناپاک این حقیقت را از شما و همه جهانیان مخفی میکنند.

وی خطاب به شرکت کنندگان در نشست امنیتی منامه گفت: از همه شما شرکت کنندگان نشست امنیتی منامه میخواهیم که از نظام بحرین بخواهید که به خواستههای عادلانه، مشروع و بر حق این ملت پاسخ دهد.

شیخ علی سلمان تشکیل کابینه انتخابی، انتخاب پارلمان حقیقی، دستگاه قضایی عادلانه و تامین امنیت برای همگان را خواستههای اصلی انقلابیون بحرینی برشمرد.

وی با اشاره به زندانی و زخمی شدن هزاران تن از مخالفان نظام، شرکت کنندگان را به مقدمه چینی به منظور برگزاری گفتوگوی جدی بین نظام حاکم و مخالفان به منظور دستیابی به راه حل سیاسی دعوت کرد.

گفتنی است؛ یازدهمین دوره کنفرانس امنیتی منامه از روز جمعه (8 آبان) با حضور شماری از مقامات و شخصیتهای برجسته جهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها