مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان:

شهر‌های لرستان آماده استقبال از ۴ شهید گمنام هستند

سرهنگ «رشیدی» گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، چهار شهید گمنام در چهار نقطه از استان لرستان به خاک سپرده می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ - 15December 2022

شهر‌های لرستان آماده استقبال از ۴ شهید گمنام هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای هماهنگی تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در لرستان، که با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان و جمعی از مسئولین فرهنگی این استان و همچنین فرمانداران شهرهای استان از طریق ویدئو کنفرانس در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، چهار شهید گمنام در چهار نقطه از استان لرستان به خاک سپرده می‌شوند.

سرهنگ رشیدی ضمن تشریح برنامه‌های پیش بینی شده برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم تشییع شهدای گمنام در لرستان، افزود: این شهدای والا مقام در شهرهای خرم آباد، بروجرد و رومشکان به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه مراسم استقبال از شهدا در همه شهرهای استان برگزار می‌شود، گفت: هماهنگی‌های لازم با فرمانداران جهت برگزاری مراسمی شایسته و در شان شهدا انجام شده است و هر دستگاه موظف است وظیفه خود را انجام دهد.

رشیدی با بیان اینکه از نظر مسائل، امنیتی، ترددها، پروتکل‌های بهداشتی و... تدابیر لازم اندیشیده شده است، تصریح کرد: همزمان با مراسمات ویژه شهدای گمنام در لرستان، که مصادف است با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم خوهران فاطمی  با حضور دانشجویان و دانش آموزان دختر و اقشار مختلف بانوان در خرم آباد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متصدی برگزاری مراسم خواهران فاطمی، خود خواهران هستند و یک سخنران کشوری نیز در برنامه حضور می‌یابد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: تاکنون ۱۰۴ شهید گمنام در شهرها و  مناطق مختلف لرستان تدفین شده اند که با خاکسپاری این چهار شهید گمنام، آمار شهدای گمنامی که لرستانی‌ها افتخار میزبانی آنها را دارند به ۱۰۸ شهید می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار