امام جمعه بروجرد:

درس‌های اخلاقی و معنوی در مدارس و دانشگاه‌ها در حاشیه هستند

حجت الاسلام «حسینی» گفت: در بعد فرهنگی خوب کار نکرده‌ایم در مدارس و دانشگاه‌های ما درس‌های اعتقادی، اخلاقی و معنوی درس‌های حاشیه‌ای است.
کد خبر: ۵۶۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ - 15December 2022

درس‌های اعتقادی، اخلاقی و معنوی در مدارس و دانشگاه‌ها در حاشیه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در نخستین نشست هم‌اندیشی شورای اسلامی شهر و شهرداری بروجرد با مجمع بروجردی های مقیم تهران که امروز در تالار مهرگان شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار  داشت: حضور بروجردی‌های مقیم تهران در این نشست دلیل بر این است که برای این شهرستان اهمیت قابل هستید.

وی تصریح کرد: در کشور دو مشکل اساسی داریم که یکی فرهنگی و دیگری اقتصادی است اما در ابعاد سیاسی، نظامی، علمی و ...مشکل نداریم پیشرفت‌های ما در این ابعاد چشمگیر بوده است.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: در بعد فرهنگی خوب کار نکرده‌ایم در مدارس و دانشگاه‌های ما درس‌های اعتقادی، اخلاقی و معنوی درس‌های حاشیه‌ای است.

حسینی اضافه کرد: در بعد فرهنگی به خوبی کار نکرده‌ایم و جوانان از پیشرفت‌های علمی ما خبر ندارند و از پیشرفت‌های کشور بی‌خبر هستند.

وی ادامه داد: در بعد اقتصادی دولت نهایت تلاش را می‌کند و از دولت حمایت می‌کنیم ولی برخی مدیران ما ضعیف هستند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: در بعد اقتصادی کم کار کرده‌ایم و اقتصاد بیمار داریم باید تلاش کنیم که این اقتصاد به صورت ریشه‌ای مشکل آن حل شود.

حسینی عنوان کرد: در این زمینه قرارگاه پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید در شهرستان تشکیل شده و در این قرارگاه تلاش شده که مجوزها هرچه سریع‌تر صادر شود و تولید کننده‌ای که با مشکل روبرو شده از آن حمایت شود.

حسینی اظهار کرد: در این راستا مجوز برای عده‌ای صادر و تولیدکنندگانی که دچار مشکل شده‌ بودند مورد حمایت قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در این مدت زمینه اشتغال عده‌ای از جویندگان کار نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها