امام جمعه موقت یاسوج:

شهید مفتح تبیین‌گر رابطه میان حوزه و دانشگاه بود

«حکمتی‌نیک» با اشاره به ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح، بانی وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: آن شهید بزرگوار تبیین‌گر رابطه میان حوزه و دانشگاه بود.
کد خبر: ۵۶۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ - 16December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» امام جمعه موقت یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به روز پژوهش، اظهار داشت: کشوری که تولید علم داشته باشد در دل نظام‌های مستبد و استکباری عالم هضم نخواهد شد اگر هر جامعه‌ای جایگاه علمی داشته باشد هرگز از بین نخواهد رفت. یکی از نگرانی‌های کنونی دشمنان این است که کشور ایران اسلامی جایگاه علمی خود را در جهان پیدا کرده که باید از همه محققین و پژوهشگران کشور قدردانی کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به ۲۷ آذر، سالروز شهادت دکتر مفتح، بانی وحدت حوزه و دانشگاه، اضافه کرد: آن شهید بزرگوار تبیین‌گر رابطه میان حوزه و دانشگاه بود.

حکمتی‌نیک تصریح کرد: از موضوعات مهم که هر مسلمان باید آشنایی داشته باشد دشمن‌شناسی است، در اعلامیه‌ها و بیانیه‌ها و سخنان و صحیفه حضرت امام (ره) دشمن اصلی ما در هر دوره و زمان آمریکا قلمداد شده است. امام فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید مشکلات ما از آمریکا است در ادبیات رهبری معظم انقلاب همچنین آمده است ایشان فرمودند همچنان باید از دشمنی‌ها و نقشه‌های آمریکا غافل نشویم.

وی در خصوص دشمنی‌های آمریکا گفت: نکته مهم اینکه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی دیرینه بوده و مربوط به یک زمان خاص نیست دشمنی آمریکا با ما همیشگی است ماهیت نظام سلطه استکباری همین است خوی آمریکا خوی استکباری است آنها در صد سال اخیر همواره در حال جنگ با این ملت بوده‌اند، آنها از رشد و توسعه ایران هراس دارند.

امام جمعه موقت یاسوج اختلاف آمریکا با ایران را اختلاف راهبردی برشمرد و ابراز کرد: این اختلافات تنها مربوط به یک سلیقه سیاسی خاص نیست جمهوری‌خواه و دموکرات با ایران دشمن هستند، ترامپ و بایدن در دشمنی با ایران فرقی ندارند، چراکه آنها حافظ منافع صهیونیست‌ها هستند. دشمنی آنها با ما در همه موضوعات است و مربوط به یک موضوع مثل هسته‌ای نیست آنها حقوق بشر و حقوق زن و مسائل دیگر را بهانه می‌کنند و البته یکی از بهانه‌های آنها هم همیشه اسرائیل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار