وصیت نامه شهید «اعتصامی»:

مسلمانان باید در زیر سایه وحدت کلمه و همبستگی اسلام را پیش ببرند

در فرازی از وصیت نامه شهید «سید جعفر اعتصامی» آمده است: آمریکایی‌های جنایتکار برای شما خواب‌های عمیق دیده‌اند، مسلمانان باید در زیر سایه وحدت کلمه و همبستگی اسلام را پیش ببرند.
کد خبر: ۵۶۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ - 16December 2022

مسلمانان باید در زیر سایه وحدت کلمه و همبستگی اسلام را پیش ببرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌ طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«سید جعفر اعتصامی» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و اهل شهر «رهنان» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«سید جعفر اعتصامی» در سال ۱۳۴۱ در شهر رهنان چشم به جهان گشود و در نوزدهم بهمن ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی مفقود الجسد شد و بعد از چند سال جسد مطهرش را یافتند و در گلزار شهدای شهر رهنان به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت نامه شهید

دشمنان زیادی از هر طرف و هر طبقه پیرامون شما جمع شده اند و نقشه های زیادی برای شما مسلمانان می کشند، آمریکایی های جنایتکار برای شما خواب های عمیق دیده اند، مسلمانان باید در زیر سایه وحدت کلمه و همبستگی اسلام را پیش ببرند.

ای مسلمانان! اگر بخواهید در جهاد اصغر که مبارزه با دشمن است شرکت کنید باید اول با هوای نفس مبارزه کنید که همان جهاد اکبر است تا بتوانید در جبهه حق پیروز شوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار