مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی:

پیکر شهدای گمنام وارد خراسان جنوبی می‌شود

سرهنگ پاسدار «فلاحی» گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام در بیرجند برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ - 17December 2022

پیکر مطهر ۶ شهید گمنام وارد خراسان جنوبی می‌شودسرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، از ورود پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس به استان خبر داد و اظهار داشت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام عصر امروز (شنبه) در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از انجام مراسم استقبال در فرودگاه بیرجند، پیکر این شهدا به کهف الشهدا منتقل می‌شود و مردم شهیدپرور بیرجند می‌توانند برای ادای احترام به این مکان مراجعه و با شهدای گمنام وداع کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تصریح کرد: این شهدا در سنین ۲۱، ۲۶، ۴۲ و ۴۵ سال هستند که در عملیات‌های والفجر ۲، بدر و رمضان در مناطق مهران، شرق دجله، شرق بصره و شلمچه به شهادت رسیدند.

فلاحی با بیان اینکه پیکر مطهر این شهدا برای برگزاری مراسم وداع با شهدا مهمان همه شهرستان‌های استان خواهد بود، متذکر شد: مراسم تشییع پیکر شش شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در بیرجند تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان‌های بیرجند، طبس و قائنات منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار