مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

موزه‌های دفاع مقدس بهترین مکان برای اجرای فرمان جهاد تبیین هستند

سردار مرادحاجتی گفت: موزه‌های دفاع مقدس بهترین مکان جهت اجرای فرمان جهاد تبیین برای نسل جوانی هستند که آن دوران پرافتخار را تجربه و لمس نکردند.
کد خبر: ۵۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 17December 2022

موزه‌های دفاع مقدس بهترین مکان برای اجرای فرمان جهاد تبیین هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز ضمن بازدید سرزده از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان واقع در پارک شهروند اهواز اظهار داشت: ساختمان اصلی موزه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بیش از 40 درصد در حال ساخت است و ساختمان اداری مرکز فرهنگی نیز همزمان با بیش از 25 درصد پیشرفت فیزیکی و تزریق 420 تن بتن، مرحله چهارم خود را آغاز کرده است.

وی در این بازدید ضمن دریافت گزارشی از روند ساخت این مرکز و موانع موجود در آن توسط پیمانکار از ضرورت تکمیل فاز اول موزه دفاع مقدس خوزستان در سریعترین زمان ممکن خبر داد و افزود: حیف است که جمعیت میلیونی کاروان های راهیان نور و همچنین زائران اربعین حسینی از بازدید این مرکز فرهنگی و شناسنامه ارزشی و حماسی کشور در پایتخت دفاع مقدس بازدید نکنند و بهره مند نشوند.

سردار مرادحاجتی با گلایه از عدم همکاری برخی ادارات و سازمان های استان در سرعت بخشیدن به ساخت این پروژه ملی، افزود: موزه دفاع مقدس خوزستان باید شناسنامه و چکیده نقش همه استان ها در دوران دفاع مقدس باشد لذا به دلیل گستردگی و وسعت پروژه، انجام مطلوب کار تنها از عهده ما برآورده نیست و همه دستگاه ها موظف اند که در این مسیر ما را یاری کنند چرا که ما قصد داریم در این مرکز به نقش همه آن ها در دوران دفاع مقدس بپردازیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: موزه‌های دفاع مقدس بهترین مکان جهت اجرای فرمان جهاد تبیین برای نسل جوانی هستند که آن دوران پرافتخار را تجربه و لمس نکردند.

وی افزود: پس از پیشرفت نسبی ابنیه ها، برنامه ریزی برای محوطه سازی و تقویت نخلستان، فضای سبز و چیدمان ادوات نظامی پیرامون موزه را نیز در دست اقدام داریم تا بتوانیم بستر حضور خانواده ها را در این منطقه فراهم آوریم.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار