استاندار تهران:

مردم ما باید قدردان شهدا و خانواده آنها باشند

فخاری با حضور در شهرستان فیروزکوه و در دیدار با خانواده شهیدان عروجی گفت: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده‌های معظم شهدا باشند.
کد خبر: ۵۶۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ - 17December 2022

خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های انقلاب هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علیرضا فخاری» استاندار تهران در سفر یک‌ روزه به شهرستان فیروزکوه با حضور در گلزار شهدای بهشت سجاد این شهرستان با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

استاندار تهران همچنین با حضور در منزل شهیدان والامقام «عبدالرضا و علیرضا عروجی» از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس با والدین این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران بر ادامه راه شهیدان تأکید کرد و اظهار داشت: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده‌های معظم شهدا باشند. انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند.

«غلامرضا نیکدل» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فیروزکوه همچنین در حاشیه نشست شورای اداری با استاندار تهران گفت‌وگو کرد.

وی در این گفت‌وگو گزارشی از وضعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان ارائه کرد.

نیکدل با اشاره به شرایط اقلیمی شهرستان فیروزکوه حفظ و مرمت گلزار شهدا در شهرستان را نیازمند نگاه ویژه دانست و تصریح کرد: در سیل اخیر مزار شهدا در برخی از مناطق شهرستان دچار آسیب شد که باید اقداماتی در خصوص مقاوم‌سازی و در برخی موارد انتقال مزار شهدا نیز صورت بگیرد.

استاندار تهران نیز در خصوص این پیشنهادات دستور پیگیری و مساعدت‌های لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها