به گزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس، «محمدسجاد میرزاخانی» مدیر آموزش و پژوهش شرکت بیمه کوثر اظهار داشت: این شرکت به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات نیازمند حرکت تحولی به وسیله پژوهش و نوآوری و با استفاده از راهکارهای نوین برای تحقق اهداف از پیش طراحی شده است. در همین راستا با توسعه تحقیق و پژوهش در مسیر فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور میتوان به دو هدف کلان شرکت یعنی سودآوری و رضایت مشتریان دست یافت.
میرزاخانی ضمن تبریک هفته پژوهش و نوآوری با بیان اینکه نقشه راه حوزه پژوهش شرکت در ده سرفصل کلی در قالب یک برنامه سه ساله ترسیم شده است گفت: در گام نخست خط مشی آموزش و پژوهش شرکت تدوین گردید و سپس اقدام به شناسایی و تدوین اولویتهای پژوهشی شرکت در ۹ محور اصلی و ۴۴ زیرمحور تخصصی شد و همچنین تدوین آیین نامه حمایت از طرح های پژوهشی از دیگر اقدامات کلیدی این مدیریت در سال جاری بوده است.
وی بیان کرد: با توجه به هدفگذاری و برنامهریزی صورت گرفته سه طرح پژوهشی "ارتقای جایگاه مولفههای کلیدی اقتصاد دانش بنیان در توسعه صنعت بیمه کشور"، " RPA کردن فرآیندها در صنعت بیمه" و "ارائه مدل آموزش مبتنی بر شایستگی کارکنان و ارائه شایستگیهای کلیدی" در دستور کار تیم مدیریت آموزش و پژوهش به جهت بهرهمندی شرکت از فضای علمی پژوهش و نوآوری قرار گرفته است.
وی در ادامه گفت: به منظور تجلیل از پژوهشگران برتر با توجه به لزوم ارج نهادن به این امر مهم، در ابتدای سال دستورالعمل انتخاب پژوهشگر و میز برتر پژوهشی در شرکت بیمه کوثر با هدف تشویق رقابت سالم و برقراری نشاط علمی در بین کارکنان، ایجاد زمینه ارتقاء کمی و کیفی امر پژوهش در شرکت و تاکید بر پژوهشهای کاربردی و مبتنی بر اولویتهای اعلام شده تدوین شده است.
دبیر همایش مدیریت ریسک و بیمه درخصوص برگزاری نهمین همایش مدیریت ریسک در تاریخ ۲۵دی ماه ۱۴۰۱ اشاره داشت که بدین منظور، شورای سیاست گذاری همایش از اردیبهشت ماه سال جاری جلسات اولیه خود را تشکیل و از میان موضوعات پیشنهاد شده موضوع بکارگیری ظرفیتهای نوآورانه در صنعت بیمه با هفت محور حسب اهمیت آن انتخاب نمود و همچنین برای نخستین بار برگزاری پیش رویداد را با همکاری پژوهشکده بیمه خواهیم داشت.
وب گفت: با هدف اهمیت دادن هر چه بیشتر برای نخستین بار مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر در روز همایش انجام میشود.
منبع: بیمه کوثر
انتهای پیام/ ۹۱۱