فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

مزدوران داخلی و خارجی بدانند که جبهه حق پیروز است

«ملک شاهکوهی» گفت: آمریکایی‌ها، ضد انقلاب، منافقین، مزدوران داخلی و خارجی بدانند که جبهه حق پیروز است.
کد خبر: ۵۶۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 18December 2022

مزدوران داخلی و خارجی بدانند که جبهه حق پیروز است

به گزارش ‌دفاع‌پرس از گرگان،‌ سردار‌‌‌ «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا در جمع بسیجیان شهرستان گالیکش اظهار داشت:‌‌ هر مشکلی در جامعه اسلامی از طریق ایمان درست می‌شود اگر ما بهترین موشک‌ها را داشته باشیم و قویترین کشور در غرب آسیا و خاورمیانه باشیم که هستیم، بخاطر ایمان و تقوا و کمک خداوند متعال است.

وی افزود: آمریکایی‌ها،‌ ضد‌انقلاب،‌ منافقین،‌ مزدوران‌ داخلی و خارجی بدانند که جبهه حق پیروز است، دشمن با وجود آوردن داعش بدنبال اختلاف و از بین بردن جبهه مقاومت کشور‌های سوریه، عراق و لبنان بود ولی جبهه حق با مقاومت پیروز شد، دشمن همچنان در میدان باقی مانده است و ما نیز با سلاح معنویت با آن مقابله میکنیم.

ملک شاهکوهی گفت: انقلاب اسلامی مقتدر است، انقلاب اسلامی ایستاده و با قدرت به ماموریت‌های خود ادامه می‌دهد، انقلاب اسلامی رو به جلو حرکت می‌کند و جبهه استکبار سرنگون خواهد شد، ما منتظر سقوط استکبار هستیم و صدای شکستن استخوا‌ن‌های کاخ سفید را می‌شنویم، مطمئن باشید آوار سر شما خراب میشود خودتان خبر ندارید.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی بدنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است ولی در مقابل طرح و سناریو دشمن برای نا آرامی‌ها در ایران هیچ اتفاقی در جمهوری اسلامی ایران نیفتاد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی‌ها باید فضای مجازی را بمباران کنند ‌علیه دشمن، باید عملیات کنشی انجام دهیم، نباید امروز منتظر عملیات دشمن باشیم گاهی باید سناریوی آفندی و گاهی پدافندی داشته باشیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها