مسئول امور ایثارگران و شاهد دانشگاه آزاد ارومیه:

فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در انتشار اخبار جهاد و شهادت قابل تحسین است

«اعظم‌انهر» گفت: حقیقتاً خبرگزاری دفاع مقدس نقش اساسی و تلاش ارزنده در انتشار اخبار مربوط به مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت در جامعه دارد که قابل تحسین است.
کد خبر: ۵۶۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 18December 2022

تلاش‌ ارزنده خبرگزاری دفاع مقدس در انتشار اخبار جهاد و شهادت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «عادل اعظم‌انهر» مسئول امور ایثارگران و شاهد دانشگاه آزاد ارومیه امروز (یکشنبه) از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس آذربایجان غربی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تهیه و تولید خبر در این خبرگزاری قرار گرفت.

اعظم‌انهر در این بازدید اظهار داشت: حقیقتاً خبرگزاری دفاع مقدس نقش اساسی و تلاش ارزنده در انتشار اخبار مربوط به مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت در جامعه دارد و این کار قابل تحسین است.

وی گفت: فعالیت شما خبرنگاران این حوزه نیز که در راه مقدس شهیدان و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب قدم برمی‌دارید بسیار ارزشمند است.

مسئول امور ایثارگران و شاهد دانشگاه آزاد ارومیه افزود: امروز دشمن با جنگ شناختی و ابزار رسانه وارد میدان مبارزه با جبهه انقلاب شده و سعی دارد با هجمه اخبار منفی و تحریف شده اعتماد و اعتقاد مردم به ویژه جوانان را تضعیف کند.

وی متذکر شد: لذا ماهیت و اهمیت جنگ شناختی و جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی از مدت‌ها قبل مطرح و به آن تاکید کرده بودند، امروز بیشتر از زمان های دیگر احساس می شود و مسئولان به ویژه رسانه‌ها اگر بتوانند محتواهای خوبی در راستای جهاد تبیین، بخصوص در زمینه مکتب شهادت در جامعه تولید و نشر دهند قطعا جوانان ما در دام رسانه‌های بیگانه نمی‌افتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار