در خاطره سردار حاج «صادق آهنگران» آمده است؛

بعد از شهادت، برایم سنگ تمام بگذار

در حالی که به اتفاق چند نفر از دوستان گرم صحبت بودیم به یکباره قاسم صحبت جمع را قطع کرد، مرا صدا زد و گفت: حاج صادق بعد از شهادت، برایم سنگ تمام بگذار.
کد خبر: ۵۶۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ - 18December 2022

بعد از شهادت، برایم سنگ تمام بگذار سردار حاج «صادق آهنگران» پیشکسوت دفاع مقدس و راوی حماسه های ماندگار امروز در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، به خاطره ای از سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و اظهار داشت: در یکی از سفرها متوجه حضور حاج قاسم شدم. با خوشحالی سراغش را گرفتم و در حالی که به اتفاق چند نفر از دوستان گرم صحبت بودیم به یکباره قاسم صحبت جمع را قطع کرد، مرا صدا زد و گفت: حاج صادق بعد از شهادت، برایم سنگ تمام بگذار.

وی افزود: از حالت چهره حاج قاسم متوجه شده بودم، علیرغم اینکه در جمع ما حضور داشت ولی فکر و ذکرش جای دیگری بود و همین باعث شد که بی خبر از صحبت های پیرامون، دم از شهادت بزند و مرا مخاطب قرار دهد.

آهنگران گفت: هرگز این جمله سردار سلیمانی از ذهنم پاک نمی شود و تا به حال هم سعی کرده ام در ابعاد مختلف برای معرفی بیشتر و بهتر چهره نازنین این مرد خدا، تلاش کنم و آثاری ارائه دهم که هم محتوای غنی داشته باشند و هم مخاطب نسل امروز بتواند با آن ارتباط بگیرد.

راوی دوران حماسه و ایثار یادآور شد: در حال حاضر مشغول ضبط نهایی یک اثر فاخر و زیبا از سردار سلیمانی با همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان هستیم که انشالله بزودی از آن رونمایی و تقدیم هموطنان عزیز می شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها