برگزاری مسابقه عکس فاطمی «قاب آسمان» در تبریز

نخستین دوره مسابقه عکس فاطمی «قاب آسمان» با محوریت شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ - 19December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، نخستین دوره مسابقه عکس فاطمی «قاب آسمان» به‌مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

این مسابقه با محوریت حضرت فاطمه زهرا (س) به‌عنوان الگوی عفاف و حجاب بوده و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا 30 آذر در موضوعات نماز و نیایش، ولایت‌مداری، آیین عزاداری، زیارت مزار شهدا، شهدای گمنام، زنان موفق، دختران دهه نودی و خانواده فاطمی در دو بخش حرفه‌ای و تلفن همراه نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

نحوه ارسال از طریق پیام‌رسان‌های مجازی ایتا و سروش به شماره 09026756077 بوده و KLOL برابر اعلام دبیرخانه مسابقه، محدودیتی در سال تولید تصاویر نیست و عکاسان می‌توانند آثار سال‌های قبلی خود را نیز به شرط عدم انتشار قبلی، ارسال کنند. همچنین به روز بودن موضوع، فضای واقع‌گرایانه و اجتماعی و ارائه مسیر ارزشی در آثار از معیارهای داوری خواهد بود. علاوه بر این، ذکر نام عکاس، تاریخ، عنوان مسابقه، لوگو یا هر طرح دیگر بر روی عکس موجب حذف آن از روند داوری خواهد بود.

آثار راه‌یافته به بخش مسابقه، در قالب نمایشگاه ارائه خواهند شد و برای برگزیدگان نهایی گواهی رسمی شرکت در مسابقه صادر می‌شود.

پس از داوری، به سه مقام برتر مسابقه در بخش حرفه‌ای به ترتیب مبالغ 3 میلیون، 2 میلیون و یک میلیون تومان به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود و برگزیدگان بخش تلفن همراه نیز به ترتیب مبالغ 2 میلیون، یک میلیون و هفتصدهزار تومان به همراه لوح تقدیر دریافت می‌کنند. همچنین به 30 نفر منتخب بخش حرفه‌ای مبلغ 500 هزار تومان به همراه لوح تقدیر و به 20 نفر منتخب بخش تلفن همراه مبلغ 250 هزار تومان به همراه لوح تقدیر تعلق خواهد یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه Honar.tabriz.ir مراجعه یا با شماره تلفن 04132813001 و 04132841270 تماس حاصل کنند.

برگزاری مسابقه عکس فاطمی «قاب آسمان» در تبریز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها