مدیرکل دادگستری استان گلستان:

اقتدار انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم

«آسیابی» گفت: اقتداری که امروز در جامعه شاهد هستیم، مرهون رزمندگان، ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس بوده و ما تمام این بنیه دفاعی خود و اقتدار خود را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت هستیم.
کد خبر: ۵۶۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ - 19December 2022

اقتدار انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم

«حیدر آسیابی» مدیرکل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به استقبال باشکوه مردم از شهدای گمنام اظهار داشت: مردم ما از شهدای گمنام و خوشنام دفاع مقدس استقبال می‌کنند علت این است که مردم هیچ وقت فداکاری را در راه وطن فروشی نمی‌بینند.

آسیابی گفت: امنیتی که در کشور داریم مرهون رشادت‌های شهدا است و امروز به واسطه شهدا،‌جمهوری اسلامی ایران قدرت منطقه است.

«آسیابی» عنوان کرد: اقتداری که امروز در جامعه شاهد هستیم،‌مرهون رزمندگان،‌ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس بوده و ما تمام این بنیه دفاعی خود و اقتدار خود را مدیون شهدای دوران دفاع مقدس،‌مدافع حرم و امنیت هستیم.

این مسئول گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند،‌ زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و مردم ما از دو شهید گمنام و خوشنام دفاع مقدس در سراسر استان گلستان استقبال می کنند،‌ علت این است که مردم هیچ وقت فداکاری را در راه وطن فروشی نمی بینند. 

وی متذکر شد: اگر کسی در راه وطن فداکاری کرده باشد حتی چند دهه از آن گذشته باشد، مردم فراموش نخواهند کرد و مردم خود را مدیون این شهدا می‌دانند امید داریم ادامه راه شهدا باشیم و این راه جز تبعیت از ولایت نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار