مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

شهادت، فضیلت‌های شهید سلیمانی را تکمیل کرد

«واحد» گفت: مقام والای شهادت، تکمیل کننده فضیلت‌های کم‌نظیر اخلاقی و معنوی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
کد خبر: ۵۶۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ - 19December 2022

شهادت، فضیلت های شهید سلیمانی را تکمیل کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سپهبد ‌حاج قاسم سلیمانی ‌امروز (دو‌شنبه) در محل سالن اجتماعات استانداری اردبیل و به ریاست «رضا قاسمیان» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی و مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: دشمن با هراس و بیم از نام و محبوبیت و تأثیرگذاری شهید حاج قاسم سلیمانی، به ناجوان مردانه ترین شکل ممکن دست به ترور وی زد و به خیال خام خود حماسه شهید سلیمانی را محدود کرد و پایان بخشید.

وی افزود: دشمن غافل از اینکه شهادت مزد مجاهدت های بی ریای حاج قاسم بود، به طرز عاشورایی او را شهید کرد و مقام والای شهادت، تکمیل کننده فضیلت‌های کم نظیر اخلاقی و معنوی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

واحد ابراز داشت: حماسه میلیونی مراسمات تشییع و خاکسپاری شهید سلیمانی در دنیا بی‌نظیر بود و ثابت کرد برکات شهید سلیمانی بعد از شهادتش نیز به وفور ادامه خواهد داشت.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: در راستای اجرای برنامه‌هایی درخور شأن و مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی در روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت ‌حاج قاسم، جلسات مقدماتی برگزار شده ‌و ستاد‌های گرامیداشت در شهرستان‌ها نیز پیش‌بینی شده است.

واحد افزود: فضاسازی محیطی، تولید محتوا در فضای مجازی، تولیدات هنری از جمله موسیقی و نماهنگ و فیلم و عکس و نمایشنامه، خاطره گویی و تبیین دستاوردهای جبهه جهانی مقاومت و برگزاری یادواره‌های مختلف، صدور بیانیه و پیام تسلیت، برگزاری یادواره‌های خانگی با حضور اقوام شهدا و‌... از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت ‌حاج قاسم سلیمانی است.

در ادامه قاسمیان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: شهید سلیمانی با وجود شهادتش و عدم حضور ظاهری در بین ملت ایران، در قلب آحاد مردم جای دارد و این از معجزه ها و برکات اخلاص است.

در ادامه، اعضای جلسه در خصوص برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسمات گرامی داشت روز جهانی مقاومت به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار