معاون سیاسی فرمانداری ملایر تشریح کرد؛

جزئیات تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در ملایر

«فارسی» جزئیات تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در ملایر را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 19December 2022

جزییات تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در ملایربه گزارش دفاع‌پرس از همدان،  «حسین فارسی» معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر در جلسه هماهنگی مراسم استقبال، از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس روز (یکشنبه) چهارم دی ساعت هشت صبح وارد شهرستان ملایر می‌شود.

وی افزود: پس از تحویل پیکر مطهر شهدای گمنام در پایگاه امداد جاده‌ای زاغه، مراسم استقبال و وداع با شهدا در روستای «ینگی‌کند» با حضور پرشور مردم برگزار و ساعت ۱۱ از مسیرهای مشخص شده در شهر جوکار عبور می‌کند.

فارسی عنوان کرد: ورود پیکر مطهر شهدای گمنام در مراسم یادواره شهدای هنرمند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسجد امام هادی (ع) مسکن مهر، حوزه علمیه خواهران و مراسم وداع با شهدا در مسجد چهارده معصوم (ع) از ویژه برنامه‌های بعدازظهر و شامگاه یکشنبه است.

وی یادآور شد: صبح روز دوشنبه پنجم دی‌ یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با ورود پیکر پاک ۲ شهید گمنام برگزار می‌شود.

معاون سیاسی فرمانداری ملایر بیان داشت: بعدازظهر دوشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ نیز پیکر مطهر شهدای گمنام پس از ورود به روستای جوراب، از بلوار اصلی شهر زنگنه عبور و وارد روستای پری (پیروز) خواهد شد و برای برگزاری مراسم معنوی به حسینیه سیدالشهدا (ع) ملایر منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر پاک ۲ شهید گمنام دوشنبه شب برای مراسم باشکوه وداع با شهدا به بخش‌های سامن و جوکار منتقل خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه محوری و اصلی تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) روز سه‌شنبه ۶ دی‌ ساعت ۹:۳۰  از مقابل شهرداری ملایر به سمت میدان آزادگان انجام و برای خاکسپاری به شهرهای ازندریان و سامن منتقل می‌شود.

فارسی با تاکید براینکه تمامی مسئولین باید از ظرفیت‌های شهرستان، بخش‌ها و روستاها برای استقبال، تشییع و خاکسپاری باشکوه و در شان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس استفاده کنند، متذکر شد: از مردم شهید پرور و ولایت‌مدار شهرستان ملایر دعوت می‌شود مانند همیشه در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام و سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار