امروز؛

وداع دانش‌آموزان بیرجندی با لاله‌های بی‌پلاک

دانش‌آموزان بیرجند یکبار دیگر با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند و درس شهادت و مقاوت مشقی بود که در دفتر ارادت فرزندان سرزمین خورشید نوشته شد.
کد خبر: ۵۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ - 31October 2015

وداع دانش‌آموزان بیرجندی با لاله‌های بی‌پلاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، صبح امروز شنبه 9 آبان دانش آموزان برخی از مدارس شهرستان بیرجند با پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس دیدار و وداع کردند.

هنرستان شهیدهاشمی نژاد، دبیرستان شهید رجایی، دبیرستان نمونه تربیت، دبیرستان امام حسین علیه السلام توانستند میزبان دو شهید گمنام باشد که در عالم گمنامی قشنگترین نامها را برای خود کسب کردهاند.

دانشآموزان بیرجند یکبار دیگر با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند و درس شهادت و مقاوت مشقی بود که در دفتر ارادت فرزندان سرزمین خورشید نوشته شد.

براساس این گزارش؛ یکی از این دو شهید 16 ساله است که در منطقه شرق دجله در عملیات بدر اسفند سال 63 و شهید دیگر 18 ساله در عملیات خیبر در جزیره مجنون سال 62 به شهادت رسیدهاند.

همچنین مراسم تشییع این شهدا یکشنبه 10 آبان ماه 7 صبح با قرائت زیارت عاشورا و مداحی در حسینیه محبان الزهرا(سلام الله علیها) بیرجند واقع در میدان شهدا آغاز میشود و در ادامه برنامه ساعت 8:30 دقیقه پیکر شهدا از میدان شهدای بیرجند به سمت میدان ابوذر تشییع و در نهایت پیکر مطهر شهدا با انتقال به دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی دفن میشود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها