فرمانده دانشگاه پدافند هوایی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

شرکت دانشجویان در رزمایش‌های تخصصی پدافند هوایی

امیر «ساعدی» از شرکت دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در رزمایش‌های تخصصی پدافند هوایی در راستای ارتقای مهارت و دانش نظامی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰ - 21December 2022

ایجاد فضای رقابتی سالم و سازنده میان دانشجویان/امیر سرتیپ دوم «بیژن ساعدی» فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری المپیاد علمی و ورزشی دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار داشت: دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) میزبان چهارمین دوره المپیاد علمی ورزشی ارتش است و این رویداد بزرگ از ۲۹ آذر به مدت سه روز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

امیر ساعدی تصریح کرد: این مسابقات در پنج رشته علمی، آموزش‌های نظامی، دو و میدانی، شنا و تیراندازی برگزار خواهد شد که استاندارد‌های شورای بین‌المللی ورزش‌های نظامی (سیزم) در برگزاری آن لحاظ شده است.

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد فضای رقابتی سالم و سازنده میان دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: در این دور از المپیاد علمی و ورزشی، شش دانشگاه افسری ارتش شرکت خواهند داشت.

امیر ساعدی افزود: به واقع برگزاری این المپیاد ارتقای سطح کیفی آموزش‌های علمی و عملی دانشگاه‌های ارتش را در پی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه افسری پدافند هوایی، یک دانشگاه مأموریت‌محور است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیتی ما در این دانشگاه افزایش سطح دانش و مهارت دانشجویان است که در این رابطه سعی شده متناسب با تخصص‌های پدافند هوایی و تجهیزات روز، شبیه‌سازهای متعددی را در این مجموعه دانشگاهی طرح‌ریزی و عملیاتی کنیم.

امیر ساعدی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از شبیه‌سازها به طور کلی زمینه لازم را جهت مهارت‌افزایی دانشجویان ایجاد خواهد کرد.

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به در اولویت بودن پدافند هوایی و اهمیت افزایش تجربه و قدرت فرماندهی افسران جوان، بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا هر ساله در تمرینات و رزمایش‌های تخصصی پدافند هوایی که به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود از دانشجویان این دانشگاه در طیف‌های متنوع و تخصص‌های مختلف استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار