مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

شهدای گمنام گنجینه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس هستند

«نوفرستی» گفت: شهدای گمنام گنجینه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که امروز می‌توانند الگویی مناسب برای جوانان و نوجوانان باشند.
کد خبر: ۵۶۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ - 20December 2022

شهدای گمنام گنجینه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در مراسم استقبال و وداع با یک تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدای گمنام گنجینه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که امروز می‌توانند الگویی مناسب برای جوانان و نوجوانان باشند.

وی با تأکید بر اینکه برای مقابله با تهاجم دشمن بايد فرهنگ ايثار و شهادت را ترويج و به نسل‌های جديد منتقل كرد، بیان داشت: ما باید باهوشیاری و شناخت صحیح از دشمن بتوانیم نسل جوانمان را از خطرات و دشمنی‌های دشمنان نجات دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمنان سعی دارند فرهنگ ایثار و شهادت را از بین ببرند که با وجود این شهیدان، این امر هیچ زمانی محقق نخواهد شد، این حضورها و ارج نهادن‌ها به شهیدان به مصداق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است که می‌فرمایند؛ «زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست».

نوفرستی افزود: ديروز اين شهدا جان خود را تقديم این نظام و انقلاب کردند و امروز شما عزیزان در پدافند هوایی از قدرت و امنيت به‌وجود آمده به خوبی پاسداری می‌کنید و اين راه بايد با اقتدار تداوم یابد.

وی به شهدای ارتش همچون شهید «ستاری، بابایی و صیاد شیرازی» اشاه کرد و از نیروی پدافند هوايی به عنوان يكی از عوامل اقتدار جمهوری اسلامی ايران نام برد و افزود: نقش دانشمندان، مهندسين و نيروهای پرتوان و فعال در اين مجموعه در دفاع از آسمان ایران اسلامی در دوران  پس از جنگ تحميلی بسيار تعيين كننده بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی ضمن تشکر از حضور پر شور کارکنان پدافند هوایی شرق، تصریح کرد: دشمنان هیچ‌گاه در توطئه‌های خود علیه ملت ایران موفق نخواهند شد، چون مردم ما هیچ هراسی از آن‌ها ندارند.

نوفرستی با تأکید بر اینکه شهدا برای ارزش‌ها به شهادت رسیدند و نباید نام و یاد شهدا فراموش شود، خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بر حفظ و حدت و حرکت در مسیر ولایت تأکید کردند و ما نیز وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار