رئیس عقیدتی‌سیاسی نزاجا:

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین چالش نظام سلطه در دستیابی به رهبری جهان است

حجت‌الاسلام «صالحی‌نسب» با اشاره به تلاش نظام فاسد آمریکا برای دستیابی به رهبری جهان، گفت: آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که بزرگ‌ترین چالش‌شان در این مسیر انقلاب اسلامی عزیزمان است.
کد خبر: ۵۶۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ - 20December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «شعبان‌علی صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) در همایش فرماندهان و روحانیون یگان‌های آجا مستقر در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اظهار داشت: تحلیل درست و عاقلانه حوادث اخیر کشورمان مستلزم دقت در دو روند مهم رویدادهای عرصه جهانی است. روند نخست افول قدرت آمریکا در صحنه بین‌المللی است که خود آمریکایی‌ها مکرراً معترف به این واقعیت هستند و روند دوم رشد انقلاب اسلامی علی‌رغم توطئه‌ها و دشمنی‌های گسترده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی هویت ارزشمند و الهی‌ای را به جهانیان معرفی کرده که در تاریخ نظام‌های سیاسی جهان بی‌نظیر است. این هویت دارای بخش‌های بسیار عظیمی نظیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خدمت و تلاش و مقاومت و پیشرفت است که هر کدام از این مفاهیم ارزشمند، با فداکاری‌های عظیم حاصل شده‌اند و امروز درخت تناور نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر آنان در مقابل تندباد حوادث بدون هیچ ترسی مسیر خود را برای رسیدن به قله کمال طی می‌کند.

حجت‌الاسلام «صالحی‌نسب» ادامه داد: نظام فاسد آمریکا دستیابی به رهبری دهکده جهانی را در طول دهه‌های آتی در سر می پروراند و اعتراف می‌کنند که بزرگ‌ترین چالش‌شان در این مسیر انقلاب اسلامی عزیزمان است. دشمن برای مقابله با این چالش راهکار سرگرم کردن انقلاب اسلامی به بی‌ثباتی داخلی و اغتشاشات را سرلوحه کار خود قرار داده است و به همین منظور به دنبال هویت‌سوزی ارزشهای والای انقلاب اسلامی و هویت‌سازی ارزش‌های مطابق نظام فاسد غرب است.

وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای دستیابی به اهداف شوم و خبیثانه خود در حوادث اخیر دست به اقدامات زیادی از جمله شبهه‌افکنی، ایجاد شک، ایجاد گسست اجتماعی، ایجاد میدان تقابل مردم با مردم، افزایش کینه و نفرت و در نهایت ایجاد هرج و مرج زده است. هر کدام از این اقدامات توسط عوامل بیرونی و مزدوران داخلی استکبار جهانی دنبال می‌شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا متذکر شد: وظیفه و نقش مسئولین نظام اسلامی در مقابله با این توطئه‌ها بسیار حساس و خطیر است. همه ما باید در حوزه‌های شبهه شناسی و پاسخ به شبهات، ارتباط‌گیری چهره به چهره با جامعه، حرکت در مسیر ولایت، حفاظت از امنیت و اقتدار جامعه، تلاش در جهت حفظ وحدت به عنوان راهبرد اصلی و در نهایت دشمن شناسی، بی‌وقفه و با تمام توان تلاش کنیم تا دشمنان همانند تمام دوران انقلاب اسلامی عزیزمان شکست دیگری را تحمل کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار