هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در فارس:

بیان دستاوردهای نیرو‌های مسلح نوعی جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام «ایزدی» گفت: بیان اقدامات موثری که امروز در نیرو‌های مسلح صورت گرفته نوعی جهاد تبیین است که مایه دلگرمی و امیدبخشی به کارکنان نیرو‌های مسلح بوده و با این جهاد می‌توان اقدامات دشمنان را در ناامید کردن جامعه خنثی کرد.
کد خبر: ۵۶۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ - 20December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «ایزدی» هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس امشب در همایش سیاسی فرماندهان یگان‌های ارتش در منطقه فارس که در مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: بیان اقدامات موثری که امروز در نیرو‌های مسلح صورت گرفته نوعی جهاد تبیین است که مایه دلگرمی و امیدبخشی به کارکنان نیرو‌های مسلح است و با این جهاد می‌توان اقدامات دشمنان را در ناامید کردن جامعه خنثی کرد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس ابتدا بیان کرد: حضرت زهرا (س) مدافع ولایت بودند و در طول عمر کوتاه و با برکت خودشان جهاد واقعی را در بیان حقایق و معرفی دین مبین اسلام انجام دادند و شهادتشان هم در راه دفاع از ولایت بود.

حجت‌الاسلام ایزدی افزود: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان بر همه آحاد جامعه امر فرموده‌اند و این جهاد به منظور تمدن سازی نوین اسلامی و خصوصاً برای نیرو‌های مسلح، تکلیف قطعی و یقینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار