با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت پدر امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، درگذشت پدر فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۶۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ - 21December 2022

سردار کارگر درگذشت پدر امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در پیامی درگذشت پدر امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خانواده محترم قربانی و ایل بزرگ بختیاری

با درود و صلوات برحضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام.

با احترام درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم «امیدوار قربانی» که از مردان نیک سرزمین حماسه و ایثار بوده و فرزندانی رشید همچون امیر قربانی را برای خدمت به نظام و مردم پرورانده را تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک خدمات ارزنده هوانیروز مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست. خدماتی که با فرماندهی امیر قربانی در راه تکامل و استقلال ملی پیش می روند و بر صلابت و اقتدار ارتش در آسمان ایران اسلامی می‌افزایند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم قربانی، مجموعه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مردم مسجدسلیمان و ایل سرافراز بختیاری، از خداوند منان برای آن عزیز سفرکرده غفران الهی و بهترین پاداش صالحان و همنشینی با انبیا و اولیا الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

«سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها