برگزاری جلسه هماهنگی برنامه‌های شهدای گمنام در اردبیل

چهاردهمین جلسه هماهنگی برنامه‌ها و مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری 10 شهید گمنام استان اردبیل در سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ - 21December 2022

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های شهدای گمنام در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز (چهارشنبه) چهاردهمین جلسه هماهنگی برنامه‎ها و مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری 10 شهید گمنام استان اردبیل با حضور «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد.

«علی واحد» در این جلسه گفت: شهدای گمنام، با حضور خود در استان اردبیل برکت و نعمت الهی را به مردم استان به ارمغان می آورند و آنان واسطه فیض و رحمت پروردگار هستند.

واحد افزود: مراسم استقبال رسمی از 10 شهید گمنام در فرودگاه اردبیل، روز شنبه سوم دی ماه از ساعت 10 صبح در مقابل سالن حجاج این فرودگاه با حضور مقامات استانی و شهرستانی و فرماندهان و نیروهای انتضامی و نظامی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: برنامه های متعدد و یادواره های مختلفی با حضور شهدای گمنام در سراسر استان برگزار خواهد شد و تمام تلاش ما در ستاد برگزاری مراسمان شهدای گمنام بر این است که مردم شریف استان اردبیل حداکثر بهره مندی معنوی و روحی را از حضور شهدای گمنام در استان داشته باشند.

سرهنگ پاسدار «شکر عبدی» جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: شهدا و فرهنگ عاشورایی آنان سرمایه ها و میراث اصلی و ماندگار انقلاب اسلامی برای نسل های بعدی و آیندگان هستند و باید برای حفظ و انتقال این فرهنگ به نسل های بعدی و آیندگان تلاش و برنامه ریزی جهادی داشته باشیم.

عبدی افزود:  2 شهید گمنام نیز در محوطه سپاه حضرت عباس (ع) و تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) خاکسپاری خواهند شد و تمامی کارکنان و نیروهای سپاه استان و تیپ حضرت عباس (ع) بی صبرانه منتظر این رویداد مبارک هستند.

در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار «میرحبیب هاشمی» معاون هماهنگ کننده تیپ 37 حضرت عباس (ع) و دیگر اعضای شرکت کننده در جلسه، به بیان پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر برنامه های شهدای گمنام پرداختند و تصمیمات لازم با رعایت دستورالعمل های موجود اتخاذ شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار