مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران:

باید به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نگاه عزتمندانه داشته باشیم

کهن‌سال پس از دیدار با خانواده شهدای ساری گفت: امروز بر همه ما تکلیف است تا به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نگاه عزتمندانه داشته باشیم، این عزیزان خیر و برکت نظام هستند، وجودشان برای جامعه یک آرامش و امنیت‌ بخشی ایجاد می‌کند، باید در مقابل صبر ایثارگران عزیز سر تکریم فرود آوریم.
کد خبر: ۵۶۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ - 21December 2022

نگاه عزتمندانه به ایثارگران یک تکلیف برای آحاد جامعه استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران پس از دیدار با چند خانواده شهید و ایثارگر در ساری اظهار داشت: امروز بر همه ما تکلیف است تا به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نگاه عزتمندانه داشته باشیم، این عزیزان خیر و برکت نظام هستند، وجودشان برای جامعه یک آرامش و امنیت‌ بخشی ایجاد می‌کند، باید در مقابل صبر ایثارگران عزیز سر تکریم فرود آوریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به منش، بزرگی و عظمت خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و ضرورت احترام آحاد جامعه به این عزیزان، افزود: دغدغه‌ها و مطالبه‌گری به‌حق جامعه معزز ایثارگری را با جدیت و حس مسئولیت‌ پذیری پیگیری می‌کنیم، اعتقاد ما این است مشکل ایثارگر باید حل شود.

گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بیت معزز شهید والامقام «سیدمجتبی علمدار» حضور یافت و ضمن تکریم و دلجویی، درگذشت پدر بزرگوار شهید علمدار را به این خانواده صبور و مقاوم تسلیت گفت.

کهن‌سال همچنین در ساری با مادر فداکار شهید «چمنی»، جانباز سرافراز «محمودی»، پدر شهید گرانقدر «عیسی افضلی» و همسر شهید «کریم ولی‌زاده» دیدار کرد و برای این اسوه‌های صبر و استقامت آرزوی سلامتی کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران مشکل درمانی این عزیزان را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

شهید سید مجتبی علمدار در ۱۱ دی ۱۳۴۵ در شهرستان ساری متولد شد. این شهید گرانقدر ضمن حضور در عملیات‌های کربلای چهار و پنج، در سال ۱۳۶۶ مسئولیت فرماندهی گروهان از گردان مسلم ابن عقیل را بر عهده داشت. وی روز ۱۱ دی و در روز تولد خود در سال ۱۳۷۵ بر اثر جراحات ناشی از جنگ و عوارض شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها