نشست هم اندیشی با نویسندگان و شاعران فعال حوزه دفاع مقدس در دزفول

نشست با نویسندگان و شاعران فعال حوزه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول با حضور مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ - 21December 2022

نشست هم اندیشی با نویسندگان و شاعران فعال حوزه دفاع مقدس در دزفولبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «اعظم السادات رضوی» مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز از برپایی نشست با نویسندگان و شاعران فعال حوزه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد.

وی در این نشست ضمن شنیدن نقطه نظرات و مشکلات نویسندگان و شاعران شهر مقاوم دزفول اظهار داشت: امروز به دستور سردار مرادحاجتی خدمت شما هستیم تا بررسی موانع چاپ و راه کارهای مناسب برای نشر آثار بهتر با توجه به نیاز نسل جدید در حوزه دفاع مقدس را ارزیابی کنیم.

رضوی افزود: توقع از هنرمندان خوزستان در حوزه دفاع مقدس جهت تولید محتوای فاخر در این حوزه بالاست و با توجه به وجود چند مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان انتظار می رود که حصوصا در تولید و نشر کتاب های فاخر دوران حماسه و جهاد، شاهد فعالیت بیشتر نسل جوان و نویسنده در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار