بازدید دانش آموزان اردبیلی از موزه دفاع مقدس استان

دانش آموزان دختر دوره متوسطه «آرتا» اردبیل و شهید «شکفته دل» سرعین از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.
کد خبر: ۵۶۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ - 21December 2022

بازدید دانش آموزان دختر اردبیل و سرعین از موزه دفاع مقدس اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، دانش آموزان دختر دوره متوسطه «آرتا» اردبیل و شهید «شکفته دل» سرعین قبل از ظهر امروز (چهارشنبه) به همراه اولیای مدارس از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.

در این بازدید «زکریا شکری» از پیشکسوتان، آزادگان و راویان دفاع مقدس استان به بیان دلایل انتخاب عنوان دفاع مقدس برای جنگ تحمیلی هشت ساله پرداختند و دلایل پیروزی رزمندگان اشاره و خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بازگو کردند.

شکری اظهار داشت: جنگ نوین زمان حال جنگ نرم در بستر فضای مجازی است و تلفن های همراه این قابلیت را دارند که در عین فرصت بودن به تهدیدی غیر محسوس و خطرناک تبدیل شوند.

وی تأکید کرد: خانواده ها و به طور مشخص والدین باید در خصوص استفاده صحیح از بستر فضای مجازی توسط دانش آموزان مهارت کافی را داشته باشند و این همان کاری است که در جامعه ما از آن غفلت شده و اگر این غفلت ادامه داشته باشد صدمات به مراتب جبران ناپذیرتری می تواند در پی داشته باشد.

شکری گفت: دانش آموزان ایرانی باید وارثان شهدای نوجوان و جوان دفاع مقدس باشند و در کار و تلاش در عرصه علم آموزی و تعهد اخلاقی با نظام و دین مبین اسلام جهاد کنند.

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: دانش‌آموزان امروز آینده سازان فردای ایران اسلامی هستند و باید به سلامت از دوران نوجوانی و جوانی عبور کنند و این امر در سایه پرورش روح و جسم به طور همزمان امکان پذیر خواهد بود.

واحد متذکر شد: شهدا بهترین و مناسب‌ترین الگو برای نسل نوجوان و جوان برای ساختن آینده‌ای بهتر و روشن هستند و به حق می‌توان با این ستاره‌ها راه را پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار