مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهدای گمنام در اوج گمنامی‌ به قله‌های رستگاری رسیدند

«واحد» گفت: شهدای گمنام با اقتدا به مادرشان حضرت زهرا (س) نام آورانی هستند که در اوج گمنامی، به قله‌های رستگاری رسیدند.
کد خبر: ۵۶۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ - 21December 2022

شهدای گمنام در اوج گمنامی، به قله های رستگاری رسیدند

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) با اشاره به تشییع و خاکسپاری 10 تن از شهدای گمنام در این ایام در استان اردبیل اظهار داشت: شهدای گمنام با اقتدا به مادرشان حضرت زهرا (س) نام آورانی هستند که در اوج گمنامی، به قله‌های رستگاری رسیدند.

واحد افزود: جهاد و شهادت در دین مبین اسلام و فرهنگ والای شیعه جایگاهی دارد که هر مسلمانی آرزو دارد عمرش ختم به شهادت شود.

وی تأکید کرد: دفاع مقدس با اینکه با تحمیل ابرقدرت ها به نمایندگی دشمن بعثی عراق به ملت ما تحمیل شد، ولی بسیاری از مجاهدان راه خدا با حضور در این دفاع مقدس و مردمی به آرزوی خود رسیدند و شهدای گمنام عاشقان دلسوخته‌ای بودند که با انتخاب گمنامی، فصل جدیدی از عاشقی را رقم زدند.

واحد با اشاره به تشییع شهدای گمنام در استان اردبیل کشور ابراز داشت: شهدای گمنام نعمت های عزیز الهی بر مردم ما بوده و مردم استان دارالعباس اردبیل قدردان این نعمات و آماده استقبال از این عزیزان هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: استان اردبیل مشتاقانه آماده پذیرایی از این ستاره‌های درخشان آسمان ایثار و شهادت هستند و آن‌ها را هم چون فرزندان و برادران خود دانسته از میزبانی آنها خرسند هستند و تشییع 10 شهید گمنام در این ایام در استان، نشان دهنده مطالبه آحاد مردم استان اردبیل از خادمین شهدا برای تحقق این امر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها