فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

دشمن در صدد پیاده کردن مدل آمریکایی خانواده است

«ملک شاهکوهی» گفت: آمریکا برای از بین بردن جمهوری اسلامی سعی می کند تا مدل آمریکایی در ایران پیاده شود مدلی که خانواده را نشانه گرفته و در آن هیچ قید و بندی برای خانواده وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ - 21December 2022

دشمن در صدد پیاده کردن مدل آمریکایی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان،سردار‌«علی ملک‌شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا امروز (چهارشنبه) در نشست صمیمی با کارکنان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرستان بندر‌ترکمن اظهار داشت: طبق نظریات اندیشکده‌های آمریکایی، آمریکا سه تا پنج سال آینده دیگر ابرقدرت نخواهد بود.

«ملک شاهکوهی» گفت: آمریکا سه دشمن دارد که باید آنها را از بین ببرد تا ابرقدرت بماند. روسیه، که اوکراین را در مقابلش قرار دادند و روسیه را نتوانستند از بین ببرند. چین، که تایوان را در مقابلش قرار دادند و ایران، که دشمن اصلی آمریکاست.

چه چیز باعث شد که ایران دشمن اصلی آمریکا باشد، علت آن الگو دادن ایران به جهان است، کدام الگو، الگوهایی مثل جبهه مقاومت، بسیج مردمی و حکومت مردم بر مردم، الگویی که برگرفته از دین و اسلام است، الگویی که بشر را به سعادت بشری می رساند، اگر این الگو در جهان گسترش پیدا کند تمام حکومت های سرمایه داری و ضد اسلام از بین خواهند رفت.

وی افزود: یکی از روش های آمریکا برای مقابله، دروغ پراکنی است، طوری که ضعف خود را پوشانده و قوت خود را چندین برابر برجسته کرده و در مقابل نقاط قوت‌ما را بیان نمی‌کند و نقاط ضعف ما را چندین برابر نشان می دهد.

«ملک شاهکوهی» تصریح کرد: دشمن می‌کند تا مدل آمریکایی خانواده در ایران پیاده شود مدلی که خانواده را نشانه گرفته و در آن هیچ قید و بندی وجود ندارد. این مدل با گرفتن حجاب شروع می‌شود. دشمن از این طریق می‌خواهد دو قطبی باحجاب و بی‌حجاب در جامعه ایجاد کند. ما باید با صحبت کردن با جوانان خود هدف دشمن را تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار