شهردار شیراز:

کم‌کاری‌هایی که در کمک به موزه دفاع‌مقدس صورت گرفته جبران می‌شود

«اسدی» گفت: در حوزه فرهنگی تکالیفی به ویژه در خصوص کمک به توسعه موزه‌های دفاع مقدس بر عهده شهرداری است که بخش عمده‌ای از آن در ادوار مختلف مغفول مانده و باید این عقب‌ماندگی جبران شود. 
کد خبر: ۵۶۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ - 21December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محمدحسن اسدی» شهردار شیراز امروز در جلسه‌ توسعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در این مرکز برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: در حوزه فرهنگی تکالیفی به ویژه در خصوص کمک به توسعه موزه‌های دفاع مقدس بر عهده شهرداری است که بخش عمده‌ای از آن در ادوار مختلف مغفول مانده و باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

شهردار شیراز ابتدا بیان کرد: با توجه به وسعت، جمعیت و نقش شاخص فارس در دفاع‌مقدس، شهرداری شیراز همکاری‌های لازم جهت توسعه باغ‌موزه دفاع‌مقدس فارس به عنوان مرکزی فرهنگی را در دستور کار خود قرار خواهد داد. 

اسدی خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلاتی که در اداره شهر با آن مواجه هستیم اما با لطف خدا و به سبب ظرفیتهایی که در شهرداری است به ویژه به سبب وجود تعداد زیادی نیروی زبده در این سازمان و با نظر و عنایت شهدا از همه موانع گذر خواهیم کرد. ما هم همچون سایر دغدغه‌مندان این شهر نگران وضعیت فرهنگی شهر هستیم و تلاش داریم که یاد و نام و خاطر شهدا از اذهان بیرون نرود زیرا به خوبی به تاثیرگذاری شهدا بر فرهنگ عمومی شهر واقف هستیم.

وی با بیان اینکه کشور ما که به لطف فرهنگ شهادت‌طلبی از کل دنیا متمایز است افزود: تمام کشورهای دنیا سربازان خود را در حالی که هزاران کیلومتر آن طرف‌تر جنگیده‌اند تکریم می‌کنند اما شهدای مظلوم ما در دفاعی مقدس آسمانی شدند و باید به صورت ویژه تکریم شوند.  در حوزه فرهنگی تکالیفی به ویژه در خصوص کمک به توسعه موزه‌های دفاع مقدس بر عهده شهرداری است که بخش عمده‌ای از آن در ادوار مختلف مغفول مانده و باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

اسدی در ادامه قول مساعدت داد که علاوه بر شرکت منظم در جلسات کارگروه حفظ آثار دفاع مقدس، بحثهای تملیکی مغازه‌های اطراف موزه دفاع مقدس و سایر مسائل تملکی را تا مرحله حل مسائل، پیگیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار