با ابتکار و اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز؛

 برگزاری نشست  هم اندیشی  استاندار با  جمعی از فرماندهان استان البرز

استاندار البرز در نشستی صمیمی به دیدار و گفت‌وگو با جمعی از فرماندهان، سرداران و امیران پیشکسوت آجا، فراجا، سپاه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز پرداخت.
کد خبر: ۵۶۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ - 22December 2022

 برگزاری نشست  هم اندیشی  استاندار با  جمعی از فرماندهان استان البرز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، نشست هم اندیشی استاندار با جمعی از فرماندهان، سرداران و امیران پیشکسوت آجا، فراجا، سپاه و به ابتکار و اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان البرز صبح امروز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

در این نشست  مسائل روز استان از نظر امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و حاضران در  زمینه‌های حجاب و عفاف،  مدیریت فضای مجازی و مقابله با رسانه های بیگانه ، جنگ نرم و نفوذ فرهنگی جهاد تبیین و سایر موارد به بحث و گفت و گو و ارائه راهکار پرداختند.

همچنین در این نشست مسائل امنیتی استان و اغتشاشات اخیر مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت و حاضران با بیان دلایل و استدلال‌های خود به تبادل نظر پرداختند و راه کارهای مورد نظر خود را برای از بین بردن مسائل اینچنین در استان ارائه دادند.

این نشست که با استقبال استاندار و جمع حاضر روبرو شد، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به عنوان دبیر این نشست‌ها مقرر نمود از این پس این نشست به صورت ماهیانه با حضور موثر حاضران برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار