آغاز پویش ملی خوش آمدی قهرمان/ تصاویر تشییع شهدای گمنام در شهرتان را ثبت کنید

علاقه‌مندان می‌توانند از مراسم تشییع پیکر مطهر ۴۰۰ شهید گمنام که در سالروز شهادت حضرت زهرا (ع) برگزار می‌شود نقاشی، عکس، کلیپ و دل نوشته تهیه کرده و آثار خود را با هشتگ #خوش ـ آمدی ـ قهرمان به برنامه شاد ارسال کنند.
کد خبر: ۵۶۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ - 22December 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس‌، «مصطفی دهقانی» رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگویی با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر ۴۰۰ شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور از آغاز پویشی مرتبط با این مراسم خبر داد و اظهار داشت: پویش ملی «خوش آمدی قهرمان» از ۲۶ آذرماه جاری به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مقام والای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و مسئولیت‌پذیری در فضای مجازی در حال انجام است.

وی افزود: سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی با مشارکت سامانه دانش‌آموزی در برنامه «شاد»، حضور در این پویش ملی را در قالب مسابقه به اجرا گذاشته است.

دهقانی ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استان و شهر خود نقاشی، عکس، کلیپ و دل نوشته تهیه کرده و آثار خود را با هشتگ‌های #خوش ـ آمدی ـ قهرمان و #شکوه ـ ایثار از طریق برنامه کاربردی شاد تا ۱۵ دی ماه جاری به نشانی @khosh_amadi_ghahreman ارسال کنند.

وی ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به پنج اثر برتر جوایز نفیسی اهدا می‌کند و در نهایت آثار منتخب در کانال گنجینه دفاع به نشانی @ganjineh_defa منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار