جنبش انصارالله یمن:

بدون توقف حملات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی، صلح محقق نمی‌شود

رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که بدون توقف عملیات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی و بدون برداشته شدن محدودیت‌ها صلح در یمن محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۵۶۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ - 22December 2022

بدون توقف حملات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی، صلح محقق نمی‌شودبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که بدون توقف عملیات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی و بدون برداشته شدن محدودیت‌ها صلح در یمن محقق نخواهد شد.

وی افزود: سفر هیئت عمانی به صنعاء در راستای تکمیل مذاکرات گذشته درباره پایان دادن به حملات نظامی ائتلاف متجاوز و لغو محاصره به عنوان حقوق طبیعی و انسانی شهروندان یمنی صورت گرفته است.

عبدالسلام یپش از این نیز با تاکید بر اینکه کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز سعودی اقتصاد یمن را نشانه گرفته اند، گفت: اگر در پرونده انسانی و مسائل مربوط به پرداخت حقوق کارمندان، بازگشایی فرودگاه‌ها و بنادر پیشرفت داشته باشیم، می‌توان به پیشرفت در سایر پرونده‌ها نیز امیدوار بود.

رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: ائتلاف متجاوز سعودی وعده‌هایی را مطرح می‌کند که هیچ تأثیری در پایان داده به محاصره و خروج نیرو‌های بیگانه از یمن ندارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار