نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

اغتشاشگران همانند دیکتاتور‌ها دیگران را وادار به همراهی با اقدامات غلط خود می‌کنند

سعادتی با اشاره به رفتار دیکتاتورمآبانه اغتشاشگران، گفت: آمریکا ارباب اغتشاشگران است و آشوبگران تلاش کردند تا همانند دیکتاتورها، دیگران را وادار به همراهی و پیروی از اقدامات زشت و غلط خود کنند.
کد خبر: ۵۶۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ - 23December 2022

اغتشاشگران همانند دیکتاتور‌ها دیگران را وادار به همراهی با اقدامات غلط خود می‌کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهدی سعادتی بیشه‌سری» نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به ریشه‌های رفتار دیکتاتورمآبانه اغتشاشگران در فتنه اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی به مثابه یک شجره طیبه است که به قدری تنومند و قدرتمند شده که به‌رغم تمامی حرکات و حملات دشمن، به سادگی به لرزه درنمی‌آید و مردم آن، همچنان در صحنه هستند و بنابراین هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند کشور را از اهداف متعالی خود دور کند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت، گفت: با توجه به تحول و پیشرفت کشور، طبیعی است که دشمنان چشم دیدن پیشرفت‌های عظیم ملت ما را نداشته و ندارند و در عرصه‌های مختلف که شاهد پیشرفت ما هستند، کینه خود را با تشکیل گروهک‌های تروریستی مختلف با حمایت سرویس‌های امنیتی بیگانه و اقدامات خصمانه همه‌جانبه علیه کشورمان نشان می‌دهند.

سعادتی اضافه کرد: متاسفانه برخی هنرمندان بی‌هنر و ورزشکارانی که به پشتوانه همین مردم اسم و رسمی به هم زده‌اند نیز به‌دنبال این بودند که با بهانه‌جویی و بهانه‌تراشی دست به سیاه‌نمایی زده و ایران را عزاخانه نشان دهند و شاهد آن بودیم که فشاری را به برخی از عوامل داخلی وارد کردند تا به‌اجبار با آنان همراهی کرده و به اصل نظام حمله‌ور شوند و با شعار ساختگی که بزرگ‌ترین ظالمان روی زمین یعنی نظام سلطه آمریکا و اسرائیل که دم از آزادی و حقوق بشر می‌زنند و خودشان بیشترین جنایت را علیه بشریت انجام داده‌اند علیه مرکزیت نظام جمهوری اسلامی اقدام کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با ذکر مثال‌هایی از اقدامات دیکتاتورگونه اغتشاشگران، اظهار کرد: اغتشاشگران با اقداماتی مانند آتش زدن مساجد، به شهادت رساندن بسیجیان، حمله به مأمورین نیروی انتظامی، تخریب چهره‌های فرهنگی و هنری حامی مردم و کشیدن چادر از سر زنان محجبه و ... تلاش کردند تا همانند دیکتاتور‌ها دیگران را وادار به همراهی و پیروی از اقدامات غلط خود کنند. اگرچه که مردم بابصیرت صف خود را از اغتشاشگران و تجزیه‌طلبان و کسانی که به نمایندگی از نظام کفر و شرک و سلطه وارد میدان شده بودند جدا کردند.

سعادتی تصریح کرد: آمریکا ارباب اغتشاشگران است و مقتدایشان همان منافقینی هستند که ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم بی‌دفاع را به شهادت رساندند و آن صهیونیست‌های کثیف کودک‌کش که این‌همه جنایت کرده‌اند. این‌ها همان مسیر را طی کرده‌اند و ما می‌بینیم که قساوتمندانه و با نهایت رذالت و شقاوت و ددمنشی مسیری را طی کرده‌اند که با آتش زدن بانک‌ها و مساجد و مدارس و بستن کسب‌وکار‌ها و تهدید مغازه‌داران تلاش دارند همانند دیکتاتور‌هایی که آن‌قدر ظلم و جنایت کردند ضربه‌ای بزنند.

وی تاکید کرد: مردم ایران، اجرای حدود الهی را برای این افراد خواستارند. این‌ها از تحولات خوبی که دولت جدید شروع کرده‌است عصبانی هستند. این‌ها از یکدست شدن ملت و ایجاد امید در میان مردم عصبانی هستند و قطعاً تمام کسانی که دستشان به آغشته به خون این بی‌گناهان بوده، به عنوان مفسدفی‌الارض باید محاکمه شوند و به سزای اعمال خود برسند.

سعادتی خطاب به دشمنان گفت: دشمنان باید بدانند که ملت ما به‌هیچ‌عنوان با این‌ها همراهی نخواهد کرد، چرا که این‌ها را می‌شناسد و روش‌های آن‌ها نیز کهنه شده است. ما دشمنان را نصیحت می‌کنیم که بدانند با کشوری مقتدر که در بسیاری از عرصه‌ها جزو اولین‌ها است روبرو هستند و ملت وفادار ما با هدایت عده‌ای فریب خورده که از بیرون از کشور هدایت می‌شوند از مسیر خود خارج نخواهد شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: دنیا می‌داند که مردم ما برای حفظ نظام خود در صحنه هستند و بعضی از مشکلات اقتصادی و یا معیشتی نمی‌تواند بهانه‌ای برای فریب مردم باشند. همان‌گونه که دیدیم در این اغتشاشات، هیچ شعار اقتصادی مطرح نشد بلکه اسلام و ولایت فقیه و اصل نظام را نشانه گرفته بودند و قطعاً مردم این را به‌درستی تشخیص دادند و شاهد شکست بزرگ دشمن در این توطئه‌های شوم و گسترده جنگ عظیم ترکیبی و شناختی بودیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها