نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حضرت زهرا (س) از سکوت در برابر انحرافات گلایه داشتند

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: حضرت زهرا (س) از خواصی که در برابر انحرافات فریاد نمی‌زنند و سکوت می‌کردند، گلایه داشتند.
کد خبر: ۵۶۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ - 23December 2022

نماز جمعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: حضرت زهرا (س) از خواصی که در برابر انحرافات فریاد نمی‌زنند و سکوت می‌کردند، گلایه داشتند.

وی افزود: گاهی از موارد خواص به خاطر منافع شخصی و ترس از به خطر افتادن جایگاه اجتماعی سکوت می‌کنند.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه تسامح و شوخی گرفتن آینده اسلام از دیگر گلایه‌های حضرت زهرا (س) از مردم آن زمان مدینه است، گفت: اگر در برابر این انحرافات سکوت و یا تسامح کنیم، نتیجه‌اش عاشورا و برادر کشی خواهد بود.

وی متذکر شد: فرمایشات حضرت زهرا (س) نه تنها در آن دوران، که امروز نیز برای جامعه درس است و باید به آن توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: باید از کسانی که امروز در کشور به دنبال انحرافات هستند پرسید که آیا بعد از بین بردن جمهوری اسلامی، چه سرنوشتی برای کشور رقم خواهد خورد؟ مشخص نیست نعمت استقلال و امنیتی که امروز شاهد آن هستیم، چه بر سرش خواهد آمد؟

وی با انتقاد از وضعیت بازار خودرو گفت: دولت مردان پاسخ دهند واردات خودرو، چه منافعی برای عموم مردم خواهد داشت؟ با واردات خودرو باید عموم جامعه بهره‌مند شوند نه قشری خاص.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه امروز زمان شکستن انحصار در عرصه خودرو سازی و ورود بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت نخبگان است، افزود: تیم اقتصادی دولت قوی‌تر و منسجم‌تر نسبت به وضعیت ارز و اقتصادی برنامه ریزی داشته باشد.

وی متذکر شد: امیدواریم مردم در میدان عمل و سبد معیشتی ثمرات تلاش‌های دولت را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار