هجدهمین استاندار کرمانشاه معارفه شد

«صحرایی» به عنوان هجدهمین استاندار کرمانشاه معارفه شد.
کد خبر: ۵۶۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 23December 2022

هجدهمین استاندار کرمانشاه معارفه شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاد دانشگاه، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق (ع) و از فعالان عرصه تعلیم و تربیت و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق شهر تهران است.

وی متولد سال ۱۳۵۵ کرمانشاه و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است. از سال ۱۳۸۶ عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق بوده و در عین حال مسؤولیت‌های فرهنگی را در این دانشگاه بر عهده داشته است.

صحرایی فعالیت‌های دیگری نیز در فضای غیردانشگاهی در قالب فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی در حوزه تعلیم و تربیت در دو مؤسسه فرهنگی اندیشه روح‌الله و مطالعات راهبردی حکمت صادق(ع) وجود دارد، وی طراح طرح کشوری ایماوا (الگوی یک مدرسه ایرانی و اسلامی)، از مدرسان طرح بینش مطهر و طراح و مجری طرح شهید بهنام محمدی از طرح‌های موفق حوزه تربیتی در مدارس کشور است.

از سوابق شغلی محمد طیب صحرایی می‌توان عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق (ع) نیز اشاره کرد.

محمدطیب صحرایی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) گذرانده است.

صحرایی پیش از این یکی از گزینه‌های تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم بود.

گفتنی است، پیش از این «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه بود که ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۰ در این سمت منصوب گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها