کاروان «لاله‌های فاطمی» به «چگنی» رسید

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) کاروان لاله‌های فاطمی که حامل پیکر چهار شهید گمنام است، وارد شهرستان چگنی شد.
کد خبر: ۵۶۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ - 23December 2022

کاروان «لاله‌های» فاطمی به «چگنی» رسید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از خرم آباد، ظهر امروز (جمعه) همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) کاروان «لاله‌های فاطمی» که حامل پیکر ۴ شهید گمنام  است، وارد شهرستان چگنی شد.

مراسم استقبال از ۴ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، با حضور سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، مسئولین شهرستانی، خانواده‌های معزز شهدا واقشار مختلف مردم برگزار شد و با همراهی مردم کاروان لاله‌های فاطمی وارد مصلی شهرستان چگنی شد و مردم این شهرستان ساعاتی را مهمانان بی‌نشان بودند.

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» در خصوص استقبال مردم لرستان در چند روز اخیر از شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: مردم لرستان همواره نشان داده اند که پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم شهید پرور شهر‌های لرستان در روز‌های اخیر در مراسمات ویژه شهدای گمنام افزود: حضور دانش آموزان و دانشجویان، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها نشان از این دارد که فرزندان ما به ارزش‌های ملی و مذهبی کشور خود علاقمند هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در چند ماه اخیر دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان رسانه‌ای خود به میدان آمدند که بگویند، مردم ایران نسبت به ارزش‌های خود دل‌سرد شده اند، اما دشمنان ما هنوز این ملت را نشناخته اند و با دیدن چنین صحنه‌های از استقبال و بدرقه شهدا در شهر‌های مختلف حساب کار دستشان آمد.

وی بیان کرد: همه متولیان فرهنگی بایستی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش تلاش کنند و اجازه ندهند معاندان این نظام اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و مجازی خود، عقاید جوانان و نوجوانان را تغییر دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار