فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا:

مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان در گرو شناخت سیره شهداست

سردار «بابازاده» گفت: اگر جوانان امروز راه و سیره شهدا را بشناسند، در شناخت و خنثی ساختن دسیسه‌های دشمنان در این جنگ ترکیبی هوشیارتر عمل می‌کنند.  
کد خبر: ۵۶۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ - 24December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، مراسم وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس با سخنرانی سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در مسجد امام حسین (ع) شهرک ولیعصر آذرشهر برگزار شد.

سردار «بابازاده» در این مراسم با بیان اینکه نام و یاد ائمه اطهار (ع) همواره برای ما مشکل گشا بوده است، اظهار داشت: ما در روزهای سختمان با توسل به اهل بیت (ع)، نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کردیم و پیام این ایام فاطمیه برای ما، پیام ایستادگی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا افزود: دشمن به دنبال کم‌رنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب و تلاش‌های مسئولین و جوانان این کشور است. اگر جوانان امروز راه و سیره شهدا را بشناسند، در شناخت و خنثی ساختن دسیسه‌های دشمنان در این جنگ ترکیبی هوشیارتر عمل می‌کنند.

وی تاکید کرد: شناخت گره‌های ذهنی جوانان و باز کردن هوشمندانه و هنرمندانه آن توسط مسئولین، بزرگان و علمای دین امری ضروری است.

سردار «بابازاده» با بیان اینکه وصیت تمامی شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است، گفت: تداوم و استمرار حرکت این انقلاب حاصل ایثار و فداکاری شهدای عزیز و علمای مبارز است و مسئولین نباید فراموش کنند که اگر امروز به مقام و جایگاهی رسیده‌اند به برکت خون شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها