تشییع باشکوه شهید «گودرزی شهرکی» در بام ایران

پیکر شهید امنیت ستوان دوم پاسدار «محمد گودرزی شهرکی» با حضور باشکوه مسئولان و مردم همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری تشییع و در گلزار مطهر شهدای شهر کیان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۶۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 24December 2022

تشییع باشکوه شهید «گودرزی شهرکی» در بام ایرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر پاک و مطهر شهید امنیت ستوان دوم پاسدار «محمد گودرزی شهرکی» روز جمعه دوم دی با حضور باشکوه مسئولان و مردم همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری ابتدا در شهرکرد از میدان ۱۲ محرم تا میدان امام زادگان دوخاتون شهرکرد و سپس در زادگاه شهید تشییع و در گلزار مطهر شهدای شهر کیان به خاک سپرده شد.  

سخنرانان ویژه این مراسم مولوی‌های اهل تسنن استان سیستان و بلوچستان بودند که به پاس زحمات پاسداران تیپ همیشه قهرمان ۴۴ استان چهارمحال و بختیاری در زمینه حفظ امنیت مرز‌های کشور، در مراسم این شهید حضور یافته بودند.

صبح روز ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ در یک اقدام تروریستی و درگیری ایجادشده بین گروهک‌های ضدانقلاب با نیرو‌های تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) ستوان دوم پاسدار شهید محمد گودرزی شهرکی نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی سراوان به همراه سه نفر از بسیجیان مدافع امنیت به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار