فرمانده آمادگاه ولایت زنجان خبر داد؛

تشییع پیکر شهید گمنام در کوی آمادگاه زنجان

سرهنگ «رنجبر» گفت: شهید گمنام 20 ساله د روز ششم دی‌ در کوی آمادگاه زنجان تشییع می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ - 24December 2022

سرهنگ «علی رنجبر» امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دعا برای سلامتی رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ساعت 16 در عوارضی شهر زنجان مورد استقبال قرار می‌گیرد.

فرمانده آمادگاه ولایت زنجان با اشاره به اینکه امروز سه شهید گمنام وارد استان شده و مورد استقبال قرار می‌گیرد، بیان کرد: سه شهید در حسینیه اعظم در جمع مردم زنجان حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه روز ششم دی‌ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) شهدای گمنام در زنجان تشییع می‌شوند، عنوان کرد: شهید آمادگاه زنجان ساعت 9 در کوی سازمانی آمادگاه تحویل گرفته خواهد شد.

رنجبر با اشاره به اینکه از ساعت 10 مراسم تشییع گمنام در کوی آمادگاه ولایت زنجان آغاز خواهد شد، اضافه کرد: این مراسم با سخرانی امام جمعه و مداحی سید «یوسف شبیری» برگزار خواهد شد و همزمان با این روز شام غریبان در کوی سازمانی آمادگاه برگزار خواهد شد.

فرمانده آمادگاه ولایت زنجان با اشاره به اینکه شهید تدفین شده در کوی سازمانی آمادگاه در منطقه «سومال» تفحص شده است، عنوان کرد: براساس آزمایش‌های انجام شده این شهید 20 سال سن دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها