رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

حوزه فرهنگ نیازمند شناسایی افراد توانمند است

حجت‌الاسلام «آقا تهرانی» گفت: در حوزه فرهنگ نیازمند شناسایی افراد توانمند و بکار گیری آن‌ها در حوزه مدیریت دولتی و مردمی هستیم و باید چشم انداز روشنی در این مسیر تدوین شود.
کد خبر: ۵۶۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰ - 24December 2022

حوزه فرهنگ نیازمند شناسایی افراد توانمند استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام  والمسلمین «مرتضی آقا تهرانی» رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) در سفر به استان اصفهان با حضور در دومین نشست واکاوی فرهنگی وقایع اخیر کشور اظهار داشت: افرادی که توانایی و تعهد ندارند اگر مسئولیت فرهنگی بر عهده بگیرند آنگاه شاهد تغییراتی در مدیریت و انحراف در این مسیر می شوند.

وی با بیان اینکه مدیران توانمند باید در حوزه های فرهنگی بکار بگیریم و افراد مسئول هم بر اساس توانایی و ظرفیت خود در این عرصه گام برداشته و مسئولیت بپذیرند، عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم جامعه امروز ما که از گذشته نیز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته بود، نیازها و ناهنجاری های فرهنگی است که کمتر به آن توجه شد و خود را در این ایام بیشتر نشان داد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیازهای فرهنگی هر شهر و روستایی متفاوت است، تصریح کرد: فرهنگ هر منطقه متناسب با ظرفیت ها و نیازها باید توسط افراد متعهد و توانمند مدیریت شود.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی یادآور شد: در حوزه فرهنگ نیازمند شناسایی افراد توانمند و بکار گیری آن ها در حوزه مدیریت دولتی و مردمی هستیم و باید چشم انداز روشنی در این مسیر تدوین شود.

وی نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد در توسعه فرهنگ دینی را مهم دانست و ابراز داشت: مجلس با دولت در تقویت این مراکز همکاری می کند و توسعه کیفی و حرکت بر اساس برنامه از جلوه های ممتاز در عملکرد مناسب کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار