معاون سیاسی استاندار فارس از مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ عیادت کرد

«محبی‌پور» امروز با همراهی جمعی از مدیران کل استان به نمایندگی از استاندار فارس از مجروحان حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) عیادت و از آنها دلجویی کرد.
کد خبر: ۵۶۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 25December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل محبی‌پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس  با همراهی مدیر دفتر امور بانوان و خانواده، مدیرکل امنیتی و انتظامی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش و مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس به نمایندگی از «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس از مجروحان حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) عیادت و از آنها دلجویی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ابتدا با حضور در بیمارستان‌ شهید رجایی شیراز، آخرین وضعیت درمان جواد شاهین‌مهر از اهالی کاشان را جویا شد و سپس در جریان حال نادر فتحی، دیگر مجروح عملیات تروریستی حمله به حرم مطهر شاهچراغ  قرار گرفت که در بیمارستان نمازی شیراز در حال طی دوره درمانی بود.

فاطمه جان‌فزا از اهالی روستای کف دهک خرامه دیگر مجروح حادثه تروریستی چهارم آبان بود که علاوه بر اینکه همسرش را در این حادثه ترویستی از دست داده بود خود نیز مجروح شده بود و محبی‌پور از وی نیز عیادت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین با حضور در منزل دلبر کریمی دیگر مجروح این حادثه در شهر شیراز از نزدیک جویای احوال وی شد و به تشریح ابعاد این حادثه تروریستی پرداخت.

در پایان این دیدارها معاون سیاسی امنیتی استاندار سلامتی کامل کلیه مجروحان این حادثه را از خداوند متعال مسألت کرد و دستورهای لازم برای دلجویی و پیگیری امورات آنها را صادر کرد.

شامگاه چهارم آبان یک تروریست تکفیری با حضور در حرم مطهر شاهچراغ و به رگبار بستن زوار و خدام و نمازگزاران این حرم مطهر، 13 نفر را به شهادت رساند و 30 نفر را نیز مجروح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار