جان‌فدا/ یادداشت

هر کدام‌مان یک سرباز برای ایران اسلامی باشیم

همچون شهدای گمنام و سردار شهید سلیمانی در غبار فتنه، شبانه روز بیدار و هوشیار باشیم و هر کداممان یک سرباز برای انقلاب اسلامی ایران باشیم همچون حاج قاسم شهید.
کد خبر: ۵۶۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ - 25December 2022

هر کدام‌مان یک سرباز برای ایران اسلامی باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «سمیه اقدامی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان گیلان؛ تقویم شیعه وقتی به فاطمیه می‌رسد حال و هوای خاصی در بین دوستداران و شیعیان آن حضرت ایجاد می‌شودو در سال‌های اخیر این حال و هوا با نام و یاد شهدای گمنام تازه تفحص شده گره خورده است و فرزندان حضرت فاطمه زهرا (س) در هودجی سه رنگ باز می‌گردند تا حال و هوای دل‌های غبار گرفته‌مان را صیقلی دوباره زنند.

نمی‌دانم چه حس و حالی دارید آن زمان که دستان گنهکارمان بر روی تابوت‌های مردان مرد می‌رسد چه نوا و چه سر درونی دارید که به شهدا بگویید؟ همان شهدای گمنامی که هر بار از هر کجای مناطق جنگی ایران و عراق به آغوش گرم مردم ایران می‌رسند التیام بخش چه درد‌ها و حوائج و خواسته می‌شوند؟ اما این را خوب می‌دانم که آمدن یوسف‌های عاشق تازه از سفر برگشته اتفاقی نیست.

حضور و ظهور تک تک این مردان خدا در هر حسینیه، مسجد، دانشگاه و پارک‌ها نشان از این دارد که شهدای گمنام حتی در گمنامی خود تلنگری به پشت میز نشسته‌ها و طالبان علم و دانش و بازاریان و زن و کودک می‌زنند که حواستان باشد به واسطه خون ما بوده که اینگونه آزاد و رها در ایران اسلامی زندگی می‌گذرانید، باید زیر لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار به آرمان‌های امام راحل و شهدا باشید و ولایت فقیه را قدردان باشید. آری آمدن شهدای گمنام نشانی دارد، نشان از اقتدار و ماندگاری ایران اسلامی و دفاع از ولی فقیه.

در این آمد و شد تابوت‌ها و بدرقه ۴۰۰ مرد آسمانی همه باید به خود بیاییم که برای حفاظت و حراست از کیان انقلاب و نرسیدن دست ناپاکان و نامحرمان همیشه بیدار باشیم و در وانفسای شعار‌های فریبنده دشمن که به دنبال ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی زنان و بی غیرتی مردان هستند سره را از ناسره تشخیص دهیم و پای تابوت سه رنگ شهدا قول دهیم تا نسبت به اهداف و وصایای شهدا خصوصا در باب عفاف و حجاب و شناخت اهداف خود فروختگان داخلی و اجانب خارجی هوشیار باشیم و عمل کنیم.

همانند حضور فاطمه زهرا سلام الله علیها، ولی فقیه زمان باشیم و همچون شهدای گمنام و سردار شهید سلیمانی در غبار فتنه، شبانه روز بیدار و هوشیار باشیم و برای اعتلای فرهنگ شهادت و مقاومت جانانه بر سر آرمان‌ها بمانیم و با اتحاد کشور‌های مسلمان در ریشه کن کردن اهداف شوم دشمنان خبیث لحظه‌ای آرام نگیریم و غافل از جامعه و فضای مجازی و جنگ رسانه‌ها نباشیم چراکه تمام سرمایه دشمن در این فضا معطوف شده و ما در این جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان و در شرایط کنونی نه سر سازش داشته باشیم و نه سکوت کنیم و نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب‌تر از، ولی فقیه حرکت کنیم و هر کداممان یک سرباز برای انقلاب اسلامی ایران باشیم همچون حاج قاسم شهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها