بیلبوردهای ضد رژیم صهیونیستی در میشیگان آمریکا+عکس

فعالان آمریکایی با نصب بیل بوردی ضد اسرائیلی در یکی از خیابان‌های شهر دیترویت ایالت میشیگان از دولت‌مردان آمریکایی خواستند تا اولویت سیاست خارجه کشورشان را براساس منافع مردم و نه لابی‌های اسرائیلی پیش ببرند.
کد خبر: ۵۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ - 01November 2015

بیلبوردهای ضد رژیم صهیونیستی در میشیگان آمریکا+عکس

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، فعالان آمریکایی سازمان مردمنهاد "یادمان دیر یاسین" بیلبوردی ضد اسرائیلی را در یکی از خیابانهای دیترویت نصب کردند.

آمریکاییهای حامی فلسطین با نصب بیلبوردی تبلیغاتی با عنوان "نخست آمریکا، نه اسرائیل" در یکی از خیابانهای پر تردد شهر دیترویت ایالت میشیگان از سیاستهای ایالات متحده در حمایت از رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.

آنان با اشاره به این نکته که سیاستهای جانبدارانه آمریکا از اسرائیل و حمایتهای مالی و تسلیحاتی دولت کشورشان از رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان به نفع شهروندان آمریکایی نیست؛ عنوان کردند که هزینه این حمایتها از مالیاتهای مردم این کشور تأمین میشود.
 
 
فعالان این سازمان ضمن انتقاد از تفکر اشتباه برخی دولتمردان و شهروندان آمریکایی که به غلط اسرائیل را متحد درجه اول ایالات متحده میدانند تأکید کردند اکنون زمان آن فرا رسیده است تا دولت و کنگره به وظیفه خود در بهبود شرایط زندگی مردم عمل کنند و مرعوب لابیها و گروههای فشار حامی اسرائیل نشوند.
گفتنی است گروههای حامی اسرائیل ضمن اعتراض به نصب این بیلبورد با مظلوم نمایی و دروغپردازی ماجرای دیر یاسین را افسانه خواندند و چنین تبلیغاتی را اقدامی یهود ستیزانه دانستند.
 
سازمان "یادمان دیر یاسین" با هدف برملا کردن جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان به ویژه "قتل عام ساکنان روستای دیر یاسین" تشکیل شده است که بسیاری از چهرههای مشهور و فعالان حقوق بشر از کشورهای مختلف در آن فعالیت میکنند.
 
منبع: جبهه جهانی مستضعفین
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار