فرماندار بیرجند:

شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند

«فاضلی‌فرد» با بیان اینکه دشمن با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای خود در صدد براندازی نظام است، گفت: دشمن غافل از آن است که قانون اساسی و روند اجرای آن مبتنی بر آیات و روایات اسلامی است و شهدا انقلاب را بیمه کرده‌اند.
کد خبر: ۵۶۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ - 25December 2022

خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است/ ضرورت تبیین رشادت‌های شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «علی فاضلی‌فرد» فرماندار شهرستان بیرجند امروز (یکشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بیرجند، اظهار داشت: شهدا بهترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند که یکی از نتایج آن بیمه شدن نظام است و همه مسئولیت‌هایی را که ما امروز داریم، مدیون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه دشمن با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای خود در صدد براندازی نظام است، بیان داشت: دشمن غافل از آن است که قانون اساسی و روند اجرای آن مبتنی بر آیات و روایات اسلامی است و شهدا انقلاب را بیمه کرده‌اند.

فرماندار شهرستان بیرجند تبیین کرد: با توجه به حوادث اخیر و به جهت معرفی شهدا به نسل جدید برای حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در مدارس و دانشگاه‌ها و مدارس علمیه هم باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای شود تا علاوه بر شناخت این نسل مراسم‌های وداع با پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام با شکوه‌تر برگزار شود.

فاضلی‌فرد با تأکید بر اینکه برکت همین خون شهدا و حضور مردم، بساط بدخواهان انقلاب و اغتشاشگران جمع شد، مطرح کرد: افرادی كه در راه دفاع از كشور، جان، مال و ناموس مردم به درجه رفيع شهادت رسيدند الگویی برای جامعه هستند و اين سعادت بزرگی است كه نصيب هر انسانی نمی‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تبیین رشادت‌های شهدا و فداکاری‌های آنان به جامعه، خاطرنشان کرد: بايد روحيه جهاد و شهادت را زنده نگه داریم زیرا هرروز به شكلی در حال نبرد با دشمنان هستيم لذا بايد هميشه آماده دفاع از كشور و ارزش‌های اسلامی باشيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار