مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد؛

آماده‌سازی مستند «دیدار یار» در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی

«ویژه» گفت: مستند «دیدار یار» در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از قاب شبکه‌های سراسری و استانی همدان تماشایی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ - 25December 2022

آماده سازی مستند «دیدار یار» در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانیبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مسعود ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستند «دیدار یار»  عنوان برنامه‌ای از موسسه فرهنگی هنری آفتاب «هنر الوند» به تهیه کنندگی و کارگردانی «وحید به خوش» است که در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از قاب شبکه‌های سراسری و استانی همدان تماشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این مستند تک قسمتی به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تهیه و تولید می‌شود؛ افزود: «دیدار یار» روایتی از دیدار‌های سردار شهید سلیمانی با خانواده شهدای عملیات رمضان و حضور در نخستین یادواره شهدای عملیات رمضان در سال ۱۳۹۷ است.

ویژه با تأکید بر اینکه در این مستند، ترکیبی از تصاویر بکر آرشیوی استفاده شده است؛ تصریح کرد: گفت‌وگو با خانواده شهدا و همرزمان سردار سلیمانی در عملیات رمضان و همچنین حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل شهیدان حاجی بابایی و دیدار با حاج جلال حاجی بابایی رزمنده، جانباز دفاع مقدس و پدر شهیدان از بخش‌های تماشایی این برنامه است که در کنار لحظاتی کوتاه از دیدارهای سردار سلیمانی با خانواده های شهدا در این مستند به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مستند «دیدار یار» در سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از شبکه همدان و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار